Je li ovo ideja genijalca ili dokaz krajnjeg neukusa?

16.5.2011.
15:15
VOYO logo

Agencija Y&R napravila je prijedlog reklama u obliku tri strip-plakata pod nazivom "Svaka pjesma priča priču" u stilu popularnih indie-stripova poput "Jimmy Corrigan: najpametniji klinac na svijetu" Chrisa Warea i "Svijet duhova" Daniela Clovesa.

Odabrane su tri pjesme – za "Let It Be" je uzeta priča o povijesti Beatlesa i Beatlemaniji, za Marleyev "Redemption Song" tema je bila ropstvo u Americi, a za Claptonovu "Tears in Heaven" ono što je inspiriralo velikog gitarista za tu pjesmu, jednu od rijetkih koje je sam skladao, tragična smrt njegovog sina koji je pao s 53. kata zgrade u New Yorku te njegov alkoholizam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razvile su se brojne rasprave na internetu o tome je li moralno koristiti nečiju osobnu obiteljsku tragediju i mračnu povijest sužanjstva u reklami za nešto što je, i uz svoju vezu s rock'n'rollom, ipak samo lanac restorana.

''Mi smatramo da je to priča o iskupljenju'', izjavio je Silvio Ciaelli, copywriter iz Y&R-a koji je osmislio plakate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Pokušali smo u to staviti i tužne trenutke, ali način na koji je on uspio to preboljeti i prestati s alkoholom, znate, to je smisao tih plakata. Istina je ljepota.''

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona