Je li naše sjećanje izmanipulirano u svrhu politike?

Prvi dio multidisciplinarnog događanja Mnemopolitike. Mnemotopije.

21.4.2010.
12:12
VOYO logo

Manipulacija kolektivnim sjećanjem, upisivanje određenog dominantnog narativa u službenu nacionalnu historiografiju, pa onda i prostor, često vodi do političkog teatra kojem je glavni cilj poviješću oblikovati budućnost – pod svaku cijenu.

Zanima nas kako nastaju toposi memorije, koji su ciljevi politika sjećanja, te mogućnost aproprijacije politiziranog ‘teatra sjećanja’ u transnacionalnu poetiku umjetničkog medija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz bogatog programa izdvajamo projekciju nagrađivanog filma Čovjek bez sudbine, mađarskog redatelja Lajosa Koltaija (prema istoimenom romanu Imre Kertésza), predavanja Dunje Blažević o odnosu politike prema spomenicima i spomeničkoj baštini i Ivana Ristića o djelu Bogdana Bogdanovića, te performans Ivane Grahovac, Ivana Kadelburga, Zvonimira Marčića i Manje Ristić Theatre of Memory, inspirirano životom i djelom Lenke Reinerove, te SjećanjimaEve Grlić.

Mnemosyne – Kazalište sjećanja je osebujni eksperiment, kako u području kulturno- znanstvenog rada u smislu stvaranja teorije, kao vizije, promatranja i saznanja, ali i propitivanja tih kultura, tako i u domeni kazališnog medija kao mogućnosti kreiranja formativne vizije kultura sjećanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo