FOTO: /

Sramimo li se vlastite golotinje?!

Naked-people.

25.1.2010.
17:20
VOYO logo

Kemp kaže kako je odjeća naša sekundarna koža koja nas skriva, a ponekad određuje i uniformira. Odijevajući se na određen način pružamo sliku o sebi pa se tako u suvremenom svijetu osoba u odijelu percipira kao ozbiljna i povjerljiva. No autor se pita do koje je granice to točno i bi li, primjerice, tetovaža na tijelu uglađenog bankarskog službenika promijenila nečije mišljenje o njemu te može li se „vanjskom pakiranju" vjerovati?

Ideja fotografa bila je prezentiranje nesavršenosti običnih ljudi kroz medij golog ljudskog tijela, koji je gotovo stalno prezentiran isključivo savršenim, utegnutim i lijepim, najčešće nedostižnim idealima ženskih i muških manekenskih tijela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Projekt Naked people izazvao je veliki interes javnosti pa je Kemp na svoju adresu počeo dobivati fotografije stotine ljudi koji su se željeli potpuno ogoliti za potrebe ovog projekta, skidajući odjeću te pokazujući svoja neuljepšana i ne pretjerano zgodna tijela, piše Pogledaj.to.

http://www.net.hr/film-glazba/page/2010/01/17/0092006.html Jedan od modela iz serije fotografija njemačkog fotografa poznat je i hrvatskoj javnosti: naime upravo je fotografija izvjesnog učitelja snimljena u sklopu projekta Naked people sablaznila 'moralističku' hrvatsku javnost u kontroverznoj kampanji radija 101.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona