Bulajić optužio Vrdoljaka da mu je 'ukrao' Tita

Nakon što je Vrdoljakov serijal o Titu podigao dosta prašine, 'saga' se nastavlja.

23.3.2010.
11:08
VOYO logo

Navedene je memoare Bulajić snimio svojedobno za Televiziju Zagreb, a producentska kuća Mediteran pokušat će sama s njim riješiti stvar oko korištenja materijala i autorskih prava.

''Ne želim da se od toga pravi cirkus, ali moram priznati da je korištenje obimnog materijala mojih Titovih memoara u seriji Tito Antuna Vrdoljaka prilično neuobičajeno'', rekao je Bulajić, redatelj Neretve i Kozare za Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, dominantni dio prve epizode koja je prikazana u petak na HTV-u upravo je sadržavao sekvence već ostarjelog jugoslavenskog vođe, koji udobno zavaljen u fotelju, pušeći tustu 'kubanku', ima nostalgične reminiscencije na svoje djetinjstvo.

arti-201003200077006 Bulajić tvrdi kako je u zadnji tren saznao da će se njegov materijal iz serije Titovi memoari koristiti u Vrdoljakovoj emisiji, ali mu nije rečeno u kojoj količini i po kojim osnovama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Očekujem objašnjenje s HTV-a. Htio bih da mi se razjasni je li vlasnik toga HTV ili Mediteran film, koji je producent serijala Tito. Meni nisu poznati dogovori HTV-a i Mediteran filma. Po meni, vlasnik serije Titovi memoari je HTV, ali ja sam ipak autor tog priloga i red bi bio da sam kontaktiran'', izjavio je Veljko Bulajić za Jutarnji list.

Vrdoljakov serijal podignuo je dosta prašine još i prije nego je bio prikazan na HTV-u. Nakon dugog najavljivanja Tita, HTV je pred samo prikazivanje želio odgoditi početak emitiranja, jer je Vrdoljak, bez znanja uredništva, isporučio duplo više materijala od dogovorenog, pritom tražeći dodatni honorar, koji ipak nije dobio. Sporna činjenica je i kako je Tito dospio na male ekrane bez javnog natječaja.

Prvu epizoda Tita gledalo je oko milijun ljudi u Hrvatskoj. Prema rezultatima istraživanja nezavisne agencije AGB Nielsen, prvi nastavak tog serijala, scenarista i redatelja Antuna Vrdoljaka, ostvario je 19. ožujka, kada je emitiran, gledanost od 22,6 posto, što je ujedno i najviša gledanost tog petka od svih emisija na trima nacionalnima televizijama, piše Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona