Kraj rujna se bliži, spremite se za Weekend!

Krajem rujna hrvatska i regionalna medijska scena seli se u Rovinj, a glavni krivac tome je Weekend Media Festival.

30.8.2011.
13:10
VOYO logo

Dobar glas festivala pročuo se daleko pa se tako dogodilo da će Weekend ove godine ugostiti ''naše gore listove'' zaista impresivnih internacionalnih karijera. Jedan od njih je i Sasha Savić, osnivatelj legendarnog sarajevskog Omladinskog Program Radija. Od Praga do New Yorka, od McCann-Ericksona do Publicis grupe, Sasha je kreirao i vodio medijske strategije za klijente poput Coca-Cole, Microsofta, Mastercarda, Intela, P&G-ja… Krajem prošle godine, Savić pak preuzima funkciju Chief Operating Officera za Havas Media North America. Tema njegova predavanja u Rovinju bit će kako se način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda te čovjekov odnos s brandovima dramatično promijenio tokom posljednjih 10 godina.

Velik broj zainteresiranih svakako će privući panel ''Oglašavanje 2020.'' koji će se baviti pitanjem kakva je budućnost medijskih servisa u vremenu kada sve više medijskih kuća imaju svoje odjele zadužene isključivo za planiranje i zakup, te su se oglašivači okrenuli direktno k njima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Weekendu će se moći i naučiti više o interaktivnoj umjetnosti te produkciji specijalnih vizualnih efekata poput video mapiranja, 3D-a i holograma na radionici beogradske Galerije 12+.

Novost na festivalu je Weekend Content Market, novo mjesto gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje 'proizvode', odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica. A ove godine očekuju nas i premijere filmova, izložbe te nezaobilazna doza vrhunskih tuluma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više na www.weekendmediafestival.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo