nismo korona free /

Crtić o Dubrovniku od 100.000 kuna trebao je biti odlična reklama, no mogao bi postati promašaj godine!

Image
Foto: Screenshot/YouTube

"Treba biti realan, najgori je ugostitelj je onaj koji je prevarant, to je antireklama"

3.7.2020.
9:10
Screenshot/YouTube
VOYO logo

Animirani film "Dubrovnik – safe vacation" dio je marketinške kampanje Grada Dubrovnika i gradske Turističke zajednice u vremenu tzv. revitalizacije postkorona-turizma.

Naručitelji crtića vrijednog 100 tisuća kuna odlučili su se na iskorak od uobičajenog reklamiranja, i prekrasne dubrovačke vizure, umjesto živom, prikazati onom nacrtanom slikom. Dok je nekima to dobra ideja, drugi ga nazivaju uratkom za najmlađe.

Dubrovnik je začetnik karantene


Crtić u kojem glavni glumac, vitez Orlando, gledateljima priča o začecima karantene u Lazaretima 1377. godine, načinu borbe protiv epidemija, usput predstavlja ljepote i ponudu Dubrovnika te poručuje kako je Dubrovnik i danas siguran grad koji se brine o zdravlju. "Znali smo onda, znamo i danas", zaključak je crtića koji želi animiranom pričom o sigurnom odredištu privući turiste, prenosi Slobodna Dalmacija.

Na pitanje bi li, da je, primjerice, Britanka, zbog crtića odlučila posjetiti Dubrovnik, nekadašnja ministrica turizma Pave Župan Rusković odgovara kratko i jasno:

"Naravno da ne bih. U crtiću se govori o onome što je Republika radila prije više stoljeća, a to što je radila tada, sigurno nije jamstvo da će i danas raditi.Tvrditi da smo korona free destinacija u ovom trenutku je nerazumna poruka. Treba biti realan jer najgore je kad se gost osjeti prevaren, to je najveća moguća antireklama".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reklama ne izaziva emocije

Župan Rusković misli da je dobro ako je animirani film namijenjen najmlađima, ali se i pita znaju li djeca tko je Orlando. Bivši ministar turizma Niko Bulić smatra kako "animirani film priča priču a sada je ipak vrijeme za napad i svraćanje pozornosti".

Iako crtić nije vidio, nekadašnji prvi čovjek Dubrovačkih ljetnih igara i Kazališta Marina Držića PetarMišo Mihočević ističe: "Ako je stručno procijenjeno da takva kampanja ima smisla, ako je marketinški dobro obrađeno i zna se ciljana publika, sigurno ima smisla jer crtani filmovi su ozbiljna stvar, nagrađuju se Oscarom... Mi, nažalost, prodajemo samo ljepotu a nikad sadržaj. Ovo je neki novi sadržaj ",smatra Mihočević.

U Grad crtić ne bi privukao ni dugogodišnjeg turističkog vodiča Frana Hakličku.
"Učinjen je vrlo prepotentno, tekst je jako prepotentan, a crtani nije smio biti nikako. Završava riječima "znali smo tada, znamo i sada". Ma koji su to razgovori? Dubrovnik je uvijek bio mudar i skroman, a toga nema u tom filmu. To je strašno, za 100 tisuća kuna crtanjem pokazati dubrovačku ljepotu",negoduje Haklička.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako "navući" nekoga crtićem?

Reklama kaže: dođite vidjeti nešto što nećete vidjeti u reklami. Vidjet ćemo kako će reagirati ljudi kojima je ta reklama namijenjena. "Ja bih tako reklamirao mačka u vreći koji nema što pokazati, a Dubrovnik ima itekako što pokazati. Priča je dobra, ali trebala je biti stvarna ",  poručuje Krešimir Macan i pita se stvara je li taj film uopće emociju.

Valja dodati kako će biti napravljen još jedan crtić koji će promovirati kampanju "Respect the City". On će nas, govori se, doći dvostruko skuplje nego ovaj s Orlandom, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo