teško svima 'ući u trag' /

Koliko su kandidati ulagali vlastitog novca na prijevremenim izborima?

Image
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Svi kandidati za čelna mjesta devet gradova i osam općina, koji su birani u nedjelju, morali su objaviti okvirne podatke o visini i izvoru vlastitih sredstava koje namjeravaju utrošiti za kampanju

10.3.2015.
14:48
Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

HNS-ov AndroVlahušić uložio je u izbornu kampanju 30 tisuća vlastitih kuna i s prednošću od deset posto u drugom će krugu izbora za dubrovačkog gradonačelnika snagu odmjeriti sa HDZ-ovim MatomFrankovićem koji je prije prvog kruga najavio da u kampanju ne namjerava uložiti ni kune vlastitih sredstva.

Svi kandidati za čelna mjesta devet gradova i osam općina, koji su birani u nedjelju, morali su objaviti okvirne podatke o visini i izvoru vlastitih sredstava koje namjeravaju utrošiti za kampanju. S obzirom da je 'u igri' bio 61 kandidat, teško je bilo svima 'ući u trag'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sa šest tisuća kuna iz vlastitog džepa u kampanju za gradonačelnika Omiša išao je nezavisni Ivan Kovačić i po drugi put, u prvom krugu, zadobio povjerenje sugrađana.

Njegov glavni konkurent, HDZ-ov MijoMimica, išao je sa većim ulogom, 10 tisuća kuna. I SDP-ov kandidat Ivan Kovo prošao je loše kod Omišana, no može ga tješiti da u kampanju nije kanio uložiti ni kune iz vlastitog džepa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobro je 'ulagao' HDZ-ov NikolaGrgurić. U kampanju za gradonačelnika Raba uložio je pet tisuća vlastitih kuna i već u prvom krugu pobijedio bivšu gradonačelnicu, SDP-ovu RosanduKrstinić-Gušćić, koja je u kampanju uložila manje, tri tisuće kuna.

No da visina vlastitih sredstava ne mora korespondirati s krajnjim rezultatom pokazuje HDZ-ov IgorKršinić koji je izabran za načelnika općine Lumbarda, iako u kampanji nije namjeravao trošiti vlastiti novac.

Koliko je sredstava 'zavrtilo' u kampanjima za gradonačelnike i načelnike te gradska i općinska vijeća u 17 jedinica, za sada se, ni približno ne može reći, no sudi li se po preliminarnim izvješćima, dakle onima koja su obuhvatila prvi dio službene kampanje, čini se da kampanja nije bila previše rastrošna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo