Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
'ORGANIZACIJA KATASTROFA' /

Kolaps na željeznici: Putnici bijesni zbog stalnih kašnjenja

Zbog radova na zagrebačkom glavnom kolodvoru do 11. ožujka je na snazi posebna regulacija prometa. To je stvorilo gužve na Zapadnom kolodvoru i posebnoj tramvajskoj liniji. Uz sve to - strojovođe već četvrti dan prosvjeduju sporijom vožnjom pa vlakovi kasne.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Od ranog jutra - redovi i čekanje na zapadnom kolodvoru. Putnici razumiju radove i ulaganja u željeznicu, ali ne i svakodnevna kašnjenja. "Jako sam ljuta, za tih par kilometra putuje se po cijelom gradu, okolo, naokolo", rekla je jedna putnica. "Desetka popodne ne funkcionira nikako, o sporosti da ne pričam, a organizacija katastrofa". Iako je HŽ objavio detaljan vozni red za sve lokacije, putnici kažu, zbog presjedanja jednostavno ne stižu na vrijeme. Do Splita vozi samo autobus, a kao transfer za prigradske vožnje uveden je tramvaj broj 10. U isto to vrijeme, ministar provjerava novi sustav signalno-sigurnosnih uređaja na Glavnom kolodvoru. "Uvijek kad počnu radovi, postoje ljudi kojima se uobičajena rutina promijeni, ali radovi se moraju završiti da bi u konačnici sustav bio bolji i efikasniji", izjavio je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić. Iz HŽ-a ističu, vlakovi kasne u granicama do pola sata. Putnicima se ispričavaju. "Modernizacija koja traje završit će u nedjelju, prestat će muke putnike, ja im se ispričavam zato što su imali problema jer su ostajali u kolodvorima koji su na prilazu glavnom kolodvoru, ali to je cijena modernizacije, sad im ugradnjom ovog uređaja nudimo puno veću sigurnost", kazao je Darko Peričić, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture. Upravo zbog manjka sigurnosti i lošeg održavanja lokomotiva, već četvrti dan sporijom vožnjom prosvjeduju strojovođe.   "U željeznice su se uložile milijarde, svake godine se ulaže, ali puno novaca se potroši i baci, ne određuju se prioriteti gdje bi se trebalo održavati i napraviti infrastruktura", smatra Nenad Mrgan iz Sindikata strojovođa Hrvatske. Putnici bi najnovija ulaganja trebali osjetiti već idućeg tjedna kroz bolju protočnost u cijelom zagrebačkom čvorištu. Tad bi i ljutnja, ali i gužve sa svih strana - trebali napokon pasti u drugi plan.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike