Znanstvenici Instituta za praćenje trendova razvoja u Hamburgu došli su do rezultata da su žene znatno racionalniji korisnici interneta negoli muškarci. Prema njihovim podacima žene ne surfaju internetom iz puke zabave. One traže ciljano i biraju informacije od kojih će ubuduće imati koristi.
Umjesto da stoje u dugačkim redovima u trgovinama samoposluživanja, nose teške vrećice i istodobno paze na nemirnu djecu, žene danas robu naručuju internetom.
Na listi njihovih prioriteta nalaze se: najpovoljnije kupnje, najjeftinija putovanja, korisni savjeti glede kućanstva, ljepote, zdravlja, najnoviji modni trendovi, liste najčitanijih knjiga i filmova.
I dok u usporedbi s njima muškarci troše pozamašan broj sati na kojekakve igrice, erotske siteove, chatove, većina žena osjeća se nakon takve zabave loše, ima grižnju savjesti i smatra da je na taj način uzalud potrošila svoje dragocjeno vrijeme.
Rezultat istraživanja: žene na internetu ponašaju se kao muškarci u realnom svijetu - racionalno, pragmatično, svrsishodno. No, iako znanstvenici dobivene rezultate vrednuju prilično pozitivno, oni ujedno zaključuju da su žene ipak ostale žene i da za njih nema lijeka, jer koliko god one bile pametne, lijepe, racionalne, čitaj - ne troše uzalud vrijeme na internetu, još uvijek troše jako mnogo novca. A od kad surfaju internetom svakim danom sve više.