U oglasu dizajnerske agencije Crispin Porter + Bogusky pojavljuje se Schroeder, lik iz stripa Peanuts, i njegov klavir. Naslov oglasa vas poziva "Pomozite Schroederu u velikoj izvedbi".
Kako biste mu pomogli, trebate dodirivati tipkovnicu (bilo koju tipku) otprilike istom brzinom kojom on svira – niti prebrzo niti presporo. Mjerač koji će se pojaviti na oglasu pokazuje koliko ste brzi.
Ovaj interaktivan oglas prikazan je prošli tjedan na naslovnici web stranice New York Timesa. Od 1. ožujka oglas će biti postavljen na stranici People.com, a ovu "igru" možete zaigrati na Facebook stranici MetLifea.
Naslovnica New York Timesa već duže vrijeme služi za ispitivanje novih bannera i tehnologija u oglašavanju. Uostalom, pogledajte još dva oglasa koja su se prvo pojavila na naslovnici NYT-a.
Prošle godine USA Network promovirao je show White Colar preko igre koja se mogla igrati na iPadu. Pogledajte video:
USA Network | White Collar | HTML5 Gamified Banner Ad on the iPad from Glow Interactive on Vimeo.
Prisjetimo se i 2009. i razgovora između Maca i PC-a iz Appleove legendarne kampanje:
Prethodni članci: arti-201202210696006 arti-201112200264006 arti-201201110349006 arti-201109300474006