I televizori se personaliziraju

25.5.2010.
16:14
VOYO logo

Gledatelji koji se jave japanskoj televiziji s točnom adresom tako će moći na svom ekranu vidjeti QR kod s informacijama relevantnima baš za lokaciju na kojoj se nalaze. Sustav je prvenstveno razvijen za servisne informacije, posebno u slučaju izvanrednih situacija, ali moguće ga je koristiti i za marketinške poruke.

QR je najpoznatiji dvodimenzionalni kod, nasljednik poznatih bar kodova, koje danas nalazimo na svim predmetima u trgovinama. Za razliku od bar koda, za čije su očitavanje potrebni posebni skeneri, QR (quick response) kod može se očitati kamerom u smartphone mobitelima, s nekom od mnoštva besplatnih aplikacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

QR kodovi najčešće se dekodiraju kao linkovi za web stranice, ali mogu sadržavati i običan tekst, svojevrsnu skrivenu poruku. Nastali su u Japanu, gdje se i najčešće koriste, ali sve se više šire i po svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo