Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Drama u zraku: Stjuard prijetio putnici, reagirala i policija

Neobična drama odvijala se u avionu Croatia Airlinesa na letu iz Frankfurta u Zagreb kada je izbila svađa između stjuarda i putnice, nakon čega je reagirala i policija.

Mirta Jarnjak živi u Frankfurtu i često Croatia Airlinesom leti u Zagreb. Posljednjih mjeseci s njom putuje i mačak Skips. U Zagreb je ponovno letjela 4. srpnja. Kartu za mačka platila je 50 eura.

Transporter čvrsto zatvorenih vrata stavila je ispod nogu. Sat poslije mačka i vlasnicu u Zagrebu dočekali su policajci i odveli ih na ispitivanje, piše Jutarnji list.

Životinja se uznemirila zbog turbulencija

Naime, avion se zbog turbulencija počeo tresti i mačak se uznemirio. Vlasnica je transporter podigla u krilo, a uzrujani stjuard tražio je vraćanje transportera na pod. Putnica mu je pokušala objasniti da životinja pati i odbila ga poslušati, na što se stjuard uznemirio i počeo vikati da “avion nije za životinje, nego ljude” iako je vlasnica za mačka platila skupu kartu.

Prepirka se nastavila, a stjuard je prijetio putnici da će biti udaljena iz zrakoplova.

Policija došla po putnicu i mačku

Sve vrijeme mačka je bila u transporteru. Nakon takvog razvoja događaja šef osoblja dolašao je s obrascem “Zadnje upozorenje za neprihvatljivo ponašanje u zrakoplovu” te joj prijeti uhićenjem. Obećano – ispunjeno na Plesu.

No, policajci su zaključili da nema osnove za prijavu. Putnica se žalila Croatiji. Odgovorili su joj da je dijelom prekršila sigurnosne mjere, a kad je riječ o ponašanju njihova djelatnika, navode: “Žao nam je ako komunikacija s kolegom nije bila u skladu s Vašim očekivanjima. Nadamo se da ćete to smatrati iznimkom”.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr