Tako bi dakle trebao izgledati novi japanski skuter. No, moramo priznati, dizajn novog vozila koje je namijenjeno generaciji @ potekao je ipak iz europskih studija. Na novom skuteru dominiraju blage linije, glatke površine te blago izvijen stražnji kraj koji doprinosi njegovom aerodimičnom izgledu. No, pogledate li malo bolje, naglašene spojnice nas vraćaju nekoliko desetljeća unatrag.
Najnoviji Hondin skuter izrađen od kroma težak je svega 120 kila, posjeduje jednocilindrični četverotaktni motor od 125 kubičnih centimetara, ima 12,9 konjskih snaga, a najveća brzina iznosi mu 110 km/h. Što se tiče ostalih tehnikalija motor raspolaže metakatalizatorom koji smanjuje štetne plinove te CBS-om (Combined Brake System) koji kontrolira kočenje i prednjim i stražnjim kotačem.
Skuter će se naći u prodaji od srpnja, u boji Accurate Silbermetallic, Bud Grunmetallic i Trad Blaumetallic za svega 7 000 maraka.