SPLIT - Liječnici splitskoga Kliničkoga bolničkog centra bore se za život dvojice dječaka teško ozlijeđenih u prometnoj nesreći koja se u nedjelju navečer dogodila na autocesti A1 ispred tunela Zaranač, između Šestanovca i Dugopolja.
Ispred spomenutog tunela, osobni automobil Seat altea zabio se u stražnji dio ralice Hrvatskih autocesta (HAC), koja se, kako kažu u policiji, polukružno okretala "na suprotnu kolničku traku na službenom prolazu između zaštitnih metalnih odbojnika, a da se nije uvjerio da to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu".
Dvojica 12-godišnjaka u životnoj opasnosti
Pri tome su teško ozlijeđena trojica dječaka i njihov plivački trener iz Zadra. Doznaje se da se ekipa vraćala u Zadar iz Dubrovnika, gdje su bili na jednom plivačkom natjecanju.
Prema informacijama iz splitskog KBC-a, najteže su prošla dvojica 12-godišnjaka - jedan je u sudaru zadobio višestruke ozljede jetara, kralježaka i pluća, dok je drugi slomio gornju čeljust, a ozlijeđena mu je i glava. Obojica su smještena na odjelu intenzivnog liječenja i životi su im u opasnosti.
Treći 12-godišnjak, inače brat blizanac jednog od životno ugroženih dječaka, ozlijedio je čeljust i glavu, ali on je izvan životne opasnosti, jednako kao i 34-godišnji trener. Njih su dvojica smještena na KBC-ovom kirurškom odjelu.
HAC: Naša se ralica nije polukružno okretala
Dok u splitsko-dalmatinskoj Policijskoj upravi kažu kako još uvijek rade na utvrđivanju okolnosti ove teške nesreće, iz Hrvatskih je autocesta stiglo priopćenje u kojemu demantiraju policiju u dijelu u kojem se tvrdi da se HAC-ova ralica polukružno okretala.
"HAC-ovo vozilo kretalo se zaustavnim i dijelom voznog traka kolnika autoceste, obilježeno vidljivom signalizacijom prema Dugopolju. Zbog zimskih uvjeta na cesti i stanja kolnika na dionici Dugopolje-Bisko brzina vožnje bila je ograničena na 80 km/h s upozorenjem 'mokar kolnik'."
U HAC-u najavljuju i da će zatražiti prometno vještačenje nesreće te vozače pozivaju da "prate prometnu signalizaciju, prilagode vožnju uvjetima na cesti i da prate upozorenja na promjenjivoj signalizaciji koja svaki put odgovara stvarnom stanju".