YouTube je konačno završio sa svojim pripajanjem Next New Networks, newyorškom startup kompanijom koja se bavi produkcijom online videa, piše Business Insider.
Pogledajte neke od njihovih najpoznatijih videouradaka kao što su "Bed Intruder Song" i "Crush On Obama".
Međutim, You Tube se izjašnjava da ne kupuje ovu kompaniju kako bi ušao u biznis proizvodnje sadržaja, već kako bi pomogao svojim partnerima da kreiraju bolji sadržaj. Ova "pomoć" trebala bi u konačnici donijeti više oglašivačkih prihoda kako za proizvođače sadržaja tako i za YouTube.
Cijela ideja sastoji se u tome da YouTube pomogne svojim partnerima da kreiraju ozbiljniji i profesionalniji sadržaj koji može dugoročno zadržati gledatelje, a ne samo da imaju "psa na skateboardu", glazbene spotove i piratske TV videosnimke koji danas čine veliki dio prometa na YouTubeu.
Google zapravo kupuje zaposlenike kompanije Next New Networks, jer ih vidi kao kvalificirane online video konzultanate. Nema nikakve tehnologije koju posjeduje Next New Networks, a za koju bi Google bio zainteresiran, samo ljudi.
Google je također najavio novi program pod nazivom "YouTube Next" koji će producentima video sadržaja omogućiti potporu i potrebnu obuku, piše New York Times.