Facebookove aplikacije stvorile gotovo 200 tisuća radnih mjesta

Znanstvenici na sveučilištu u Marylandu objavili su u ponedjeljak studiju u kojoj potvrđuju da je Facebook dobar za ekonomiju. Barem kad je riječ o njegovim aplikacijama.

20.9.2011.
15:10
VOYO logo

Studija pod vodstvom izvanrednog profesora informacijskih sustava Il-Horn Hanna, utvrdila je da su Facebook aplikacije u ovoj godini doprinijele stvaranju najmanje 182.744 novih radnih mjesta i 12,19 milijardi dolara u plaćama i beneficijama za američko gospodarstvo, piše Huffington Post.

Nije loše s obzirom na to da Facebook zapošljava tek oko 2.000 ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema studiji, Facebook je pokrenut 2007. godine s 85 aplikacija koje su bile dostupne za njegovih tada 20 milijuna korisnika. Danas Facebook ima više od 750 milijuna korisnika, koji instaliraju više od 20 milijuna aplikacija dnevno. Za velike tvrtke koje se bave izradom aplikacija ovo može značiti veliki novac.

Zynga - gigant koji izrađuje društvene igre ima otprilike isti broj zaposlenih kao i Facebook, a njegova vrijednost procjenjuje se na 15 do 20 milijardi dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zynga ima 49 Facebook aplikacija, među kojima je CityVille, prema podacima AppData najpopularnija aplikacija na Facebooku. Samo ova aplikacija ima više od 74 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Zynga pak svojim igrama uspjeva privući više od 49 milijuna aktivnih korisnika dnevno.

Sveučilištu u Marylandu tijekom izrade studije uzelo je u obzir poslove koji su stvoreni unutar industrije aplikacija, kao i radna mjesta u drugim sektorima gospodarstva koja podržavaju industriju aplikacija ili su pod njezinim utjecajem. Facebookovi programeri aplikacija zarađuju novac, bilo putem oglasa unutar aplikacija ili posebnih značajki u aplikacijama koje zahtijevaju Facebook kredite (Facebook Credits) za otključavanje (jedan američki dolar vrijedi 10 Facebook "kredita").

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema studiji, Facebook nije samo stvorio nova radna mjesta i nove poslove, već je pomogao u pokretanju potpuno nove industrije; osnivanje kompanija koje razvijaju aplikacije za druge kompanije.

Prema nedavno objavljenom podacima, neto dobit Facebooka je u prvom polugodištu ove godine dosegla gotovo 500 milijuna dolara, dok su se prihodi istovremeno udvostručili na 1,6 milijardi dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najpopularnija društvena mreža vrlo je primamljiva oglašivačima zbog svojih 750 milijuna korisnika i predstavlja velikog konkurenta Googleu na području online oglašavanja.

Prethodni članci: arti-201109150371006 arti-201109060247006 arti-201109060351006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo