"Ako isključite online video i potrošnju mobilnog interneta, web se smanjuje", tvrdi Elowitz.
Naime, on smatra da ostatak weba ubrzano postaje "nevažan", te dokazuje da će kompanije u budućnosti morati manje vremena trošiti na SEO (Search Engine Optimisation), a više na optimizaciju za Facebook.
Naime, kada biste isključili samo Facebook od ostatka weba, minute korištenja smanjile bi se za gotovo devet posto od ožujka 2010. do ožujka 2011. godine, piše Allthingsd.com.
Što to zapravo znači za ostatak weba? Svi znamo da društvene mreže rastu nevjerojatnom brzinom, posebice Facebook. Međutim, sada je jasno da Facebook ne raste kao dodatak webu. Umjesto toga, Facebook preuzima potrošnju minuta na internetu ostalim izdavačima koji se međusobno bore za ostatak weba.
Kako se "stari" web smanjuje, "novi", povezani web (društveno umrežavanje) se širi i donosi nova iskustva koja naše vrijeme provedeno online čini ugodnijim i efikasnijim.
To značajno mijenja ulogu kompanija na internetu, koje od pukih proizvođača sadržaja postaju uistinu umreženi digitalni partneri koji se obraćaju stvarnim ljudima, smatra Elowitz.