Sustav oglasa koji će biti predstavljen ovaj tjedan na Advertising Week u New Yorku, razlikuje se od formata oglašavanja Sponsored Stories koji je predstavljen u siječnju ove godine, a koji aktivnosti vaših prijatelja na Facebooku pretvara u promotivni sadržaj.
Naime, Sponsored Stories nikad se ne pojavljuju u News Feedu i, za razliku od Sponzored Stories koji uglavnom prikazuju interakciju s brendom, proširivi oglasi sadrže i oglašivačku poruku.
Novi format oglasa na Facebooku će se "proširiti" i omogućiti vam da ga komentirate te da vidite i druge komentare koji su u vezi s oglasom. Ovu novost možete vidjeti ispod na oglasu The Ides of March. Naime, oglas prikazuje kako "lajkove" tako i komentare" ostalih korisnika:
Novi oglasi na Facebooku baziraju se na uvjerenju da će oglasi s preporukama prijatelja biti znatno efikasniji od standardnih display oglasa te da će znatno poboljšati doseg brenda.
Primjerice, istraživanje koje je Facebook proveo u svibnju ove godine zajedno s tvrtkom comStore pokazalo je da su fanovi Starbucksa i prijatelji tih fanova potrošili 8 posto više u ovom lancu kafeterija nego ostali korisnici interneta.
Prethodni članci: arti-201109221176006 arti-201109150371006 arti-201109290934006 arti-201109210946006 arti-201109270297006