Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Danas /

Facebook uvodi proširive oglase

Facebook uvodi novu vrstu oglasa koji će se proširiti ako neki vaš prijatelj 'lajka' određeni brend.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Sustav oglasa koji će biti predstavljen ovaj tjedan na Advertising Week u New Yorku, razlikuje se od formata oglašavanja Sponsored Stories koji je predstavljen u siječnju ove godine, a koji aktivnosti vaših prijatelja na Facebooku pretvara u promotivni sadržaj.

Naime, Sponsored Stories nikad se ne pojavljuju u News Feedu i, za razliku od Sponzored Stories koji uglavnom prikazuju interakciju s brendom, proširivi oglasi sadrže i oglašivačku poruku.

Novi format oglasa na Facebooku će se "proširiti" i omogućiti vam da ga komentirate te da vidite i druge komentare koji su u vezi s oglasom. Ovu novost možete vidjeti ispod na oglasu The Ides of March. Naime, oglas prikazuje kako "lajkove" tako i komentare" ostalih korisnika:

Novi oglasi na Facebooku baziraju se na uvjerenju da će oglasi s preporukama prijatelja biti znatno efikasniji od standardnih display oglasa te da će znatno poboljšati doseg brenda.

Primjerice, istraživanje koje je Facebook proveo u svibnju ove godine zajedno s tvrtkom comStore pokazalo je da su fanovi Starbucksa i prijatelji tih fanova potrošili 8 posto više u ovom lancu kafeterija nego ostali korisnici interneta.

Prethodni članci: arti-201109221176006 arti-201109150371006 arti-201109290934006 arti-201109210946006 arti-201109270297006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike