Facebook uvodi proširive oglase
Facebook uvodi novu vrstu oglasa koji će se proširiti ako neki vaš prijatelj 'lajka' određeni brend.
Sustav oglasa koji će biti predstavljen ovaj tjedan na Advertising Week u New Yorku, razlikuje se od formata oglašavanja
Naime, Sponsored Stories nikad se ne pojavljuju u
Novi format oglasa na Facebooku će se "proširiti" i omogućiti vam da ga komentirate te da vidite i druge komentare koji su u vezi s oglasom. Ovu novost možete vidjeti ispod na oglasu
Novi oglasi na Facebooku baziraju se na uvjerenju da će oglasi s preporukama prijatelja biti znatno efikasniji od standardnih
Primjerice, istraživanje koje je Facebook proveo u svibnju ove godine zajedno s tvrtkom comStore pokazalo je da su fanovi Starbucksa i prijatelji tih fanova potrošili 8 posto više u ovom lancu kafeterija nego ostali korisnici interneta.
Prethodni članci: arti-201109221176006 arti-201109150371006 arti-201109290934006 arti-201109210946006 arti-201109270297006
403 Forbidden