Dolazi Sudnji dan hrvatskog oglašavanja

Dana 1. listopada u Zagrebu će se održati prvi hrvatski nezavisni festival kreativnih komunikacija.

26.4.2010.
17:05
VOYO logo

U jeku prepiske između HOZ-a i HURA-e i dovođenja u pitanje održavanja 18. FESTA, u Zagrebu je predstavljen SUDNJI DAN, prvi hrvatski potpuno nezavisni festival oglašavanja. Iako su kategorije većinom oglašivačke, Sudnji dan će nagraditi i srodne djelatnosti poput fotografije, režije, dizajna... – Svi radovi na Sudnjem danu prijavljuju se bez kotizacije što će obradovati sve kreativce, a najbolje će odabrati najveći žiri u povijesti hrvatskih tržišnih komunikacija koji će se sastojati od 200 članova. Sudnji dan nije ezoterični skup namijenjen uskom krugu dokonih kreativaca, nego je namjera da on pozitivno utječe na opću medijsku kulturu – naglasio je Branimir Lazanja koji je uz Maru Pitarevića i Alana Bahorića pokretač festivala.

Branimir Lazanja i Maro Pitarević, renomirani kreativci s višegodišnjim iskustvom u tržišnim komunikacijama prošli su velike sustave (Grey, Digitel, Bruketa&Žinić), zadnjih godina djeluju samostalno, pa su dobro upoznati sa svim izazovima struke, ali i recesijskog trenutka koji je drastično smanjio agencijske prihode, pa i broj radova. – Zato smo proces izbora najboljih maksimalno demokratizirali, ali i učinili dostupnim svim zainteresiranim kreativcima bez obzira dolaze li iz velikih agencija ili se radi o malim studijima i freelancerima – naglašava Pitarević. Prijave će se putem web-stranice www.sudnjidan.org. zaprimati do sredine rujna nakon čega će članovi žirija pristupiti ocjenjivanju u preko 30 kategorija. – Veliki žiri je nužan i poželjan jer isključuje elitizam, kalkuliranje i manipulacije. Gdje je puno glasova, kalkuliranje se utopi u masi. Pojedinačne nagrade su tu radi prirode festivala, ali njegovo je osnovno načelo nagraditi autora. U tom pogledu mislimo da je lijepo i motivirajuće kreativcu koji naporno radi stisnuti ruku i reći: čestitam, ti si izrežirao najbolju reklamu prošle godine u Hrvatskoj. Takav pristup u prvi plan stavlja pojedince i demistificira "veliku kreativnu silu" pojedinih agencija i tvrtki koje "drmaju" hrvatskim oglašavanjem – naglašava Bahorić. Kao i svaki festival, Sudnji dan će završiti feštom 1. listopada, no, ovdje neće biti govorancija, usiljenih aplauza i večernjih toaleta. A do tada, pazite što radite jer bit će vam suđeno!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više:www.sudnjidan.org

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo