Outdoor akzent, idejni inicijator i organizator nagrade proslavit će prvo desetljeće OUTWARD-a koncertom Olivera Dragojevića u prostorijama Muzeja za suvremenu umjetnost.
Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke su tijekom rujna, od kada je natječaj otvoren, kandidirale ukupno 51 rad u pet kategorija. Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkuriraju plakati city light i megaboard.
Od ukupnog broja pristiglih radova predselekcijski stručni žiri odabrao je 23 finalista. Među njima je žiri u finalnom glasanju odabrati 7 pobjednika, tri najbolja billboarda,, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, pobjednike u pet kategorija. Publika je glasovanjem do 3. studenog imala prilike dati svoj glas najboljem billboardu u sezoni 2009/2010.
OUTWARD je godišnja nagrada za najbolji dizajn velikih plakata, koju je 2001. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajnu. Svake je godine interes agencija, dizajnerskih studija i tvrtki za godišnju nagradu Outward sve veći, što svjedoči o njezinoj važnosti u struci.
http://www.outdoor-akzent.hr/outward2010/bill.html