Jednostavna računica pokazala je da bi
Zagrebačkielektričnitramvaj (ZET) jednake poslovne
rezultate ostvarivao kad bi karta za javni prijevoz u njihovim
vozilima stajala samo jednu kunu.
Karta sada stoji 12 kuna za bilo koju dnevnu vožnju unutar prve
zone, a ostale su još skuplje.
Na web stranicama ZET-a, Zagrebački holding se hvali da godišnje
u tramvajima preveze oko 204 milijuna putnika, a kako u
autobusnom prometu njih ima 94 milijuna. Zbroj godišnjih putnika,
dakle, iznosi 298 milijuna, piše
net.hr.
Financijski izvještaj Zagrebačkog holdinga za prošlu godinu, iako
namjerno napravljen što netransparentnije, otkriva podatak da je
Holding lani od prijevoza putnika uprihodio nešto malo više od
319 milijuna kuna. Kako je, među 18 tamo popisanih Holdingovih
podružnica, ZET jedini koji se bavi ovom djelatnošću (a čak i da
se time bavi i neka druga podružnica, njen udio u ukupnom prihodu
ostvarenom od prijevoza putnika bio bi minoran u odnosu na
ZET-ov), to znači da je ZET, ustvari, od prijevoza putnika
ostvario 319 milijuna kuna. Lani, kad je karta stajala 8
kuna.
Gore navedene brojke pokazuju da svaka vožnja u gradu u ZET-ovim
vozilima može stajati samo kunu, i ona najkraća i ona
najduža.
Kad bi svaka takva vožnja bila plaćena tu kunu – a stvarno
sumnjamo da bi ikome bilo teško odvojiti kunu da bi
prošao čak i razdaljinu između samo dviju tramvajskih ili
autobusnih stanica – ZET bi ostvarivao otprilike jednaki prihod
kao što ga je ostvario i lani kad je karta stajala osam kuna.
Švercera tada vjerojatno više ne bi ni bilo.
Jednostavna računica pokazuje je da svaka vožnja u gradu u ZET-ovim vozilima može stajati samo jednu kunu, i ona najkraća i ona najduža.