Policija navodi da se prevara sastoji u tome da "osumnjičenici na neutvrđen način prate korespondenciju putem elektroničke pošte između trgovačkih društava koja obavljaju određenu poslovnu aktivnost i u trenutku kad dođe vrijeme za plaćanje robe, osumnjičenici se uključuju u korespondenciju i šalju žrtvama lažne poruke vrlo slične prethodnim porukama trgovačkog društva koje isporučuje robu, praveći se da isporuku šalju u ime tog trgovačkog društva".
"Pri tome tvrde da se promijenio broj računa putem kojeg je potrebno izvršiti plaćanje i daju podatke o drugom računu koji su otvorili u svrhu prevare, te žrtve prevarom navode na uplatu novčanih sredstava na taj račun", navode u policiji.
Telefonski provjerite je li zaista došlo do promjene računa
Stoga u policiji pozivaju sve pravne i fizičke osobe koje bi se mogle suočiti s ovakvim vidom prevare da budu oprezne: ako u poslovnoj korespondenciji zaprime poruke elektroničke pošte kojim ih trgovačka društva s kojima posluju obavještavaju da je u međuvremenu došlo do promjene banke i računa na koji je potrebno izvršiti uplatu za kupljenu robu, prvo neka telefonski provjere s prodavateljem vjerodostojnost i istinitost takve poruke prije nego što izvrše uplatu.
Također, mole i da o tome svakako obavijeste policiju.
Šaljite nam svoja zapažanja, informacije, fotografije i priče na adresu vijesti@portal.net.hr˝
Želite li da za vas potražimo odgovore stručnjaka i nadležnih institucija vezano za probleme koji vas muče, adresa za vaše upite je također vijesti@portal.net.hr