Istraga o prometnoj nesreći na odmorištu kod Novske, kako doznaje Jutarnji list, širi se i na Miroslava Pejića, vlasnika tvrtke Marin Promet d.o.o. sa zagrebačkog Borovja.
Vozač kamiona večer prije tragedije osjećao je jake bolove u kralježnici i nogama. Reagirala je ekipa Hitne pomoći sa županjskog područja, a onda je primio blokadu te je prenoćio u kabini kamiona.
Jutarnji piše kako je pred liječničkim timom i timom Hitne pomoći, vozač Filipović nazvao svog poslodavca Pejića koji mu je obećao poslati zamjenskog vozača, ali to na kraju nije učinio. Već je ujutro nastavio put do kobnog događaja u Novskoj.
Pet minuta prije nesreće zvao poslodavca
Policija je već na mjestu nesreće vozaču oduzela mobitel i ustanovila da je razgovarao sat vremena prije nesreće, a pet minuta nakon stravične nesreće zvao je svog poslodavca.
Bilo kako bilo, njegov poslodavac nije ispunio svoje obećanje da će poslati zamjenskog vozača, te je teško bolesni vozač vozio. Unatoč tome što je, kako je doznao RTL Direkt, 17. svibnja na zaustavnom traku između Nove Gradiške i Starog Petrovog sela u pravcu Zagreba zakačio vozilo HAC-ove ophodnje jedva izbjegavši jači udar i veću nesreću.
VEZANE VIJESTI:
- Erdut i Dalj zavijeni u crno: Posljednji oproštaj od najboljih prijateljica koje su zajedno i nastradale
- Preokret u obrani šofera: Slučaj preuzima zagrebački odvjetnik koji je branio Horvatinčića, ali i Mamića
- RTL Direkt doznaje: Vozač 'kamiona smrti' 20 dana prije stravične nesreće zakačio vozilo HAC-a
"Ovdje je situacija potpuno jasna. Vozač je zbog akutnih bolova morao biti na bolovanju i nije smio biti za upravljačem", rekla je liječnica Azra Huršidić-Radulović za Jutarnji list. Kazala je i kako se može postaviti pitanje zašto je čovjek koji je trebao biti na bolovanju radio i tko je za to odgovoran.
Trebalo se vidjeti je li bio sposoban upravljati vozilom
"Prvo se trebalo riješiti tu njegovu akutnu bol, a poslije vidjeti je li on s obzirom na to da se može raditi o profesionalnoj bolesti uopće sposoban za upravljanje tom kategorijom vozila", kazala je dr. Huršidić-Radulović.
"Vozači tvrtke Marin Promet nisu članovi Sindikata hrvatskih vozača. Mene zapravo uopće ne čudi da je vozač vozio unatoč činjenici da nije smio zbog jakih bolova. Hrvatskoj trenutno nedostaje oko 5000 vozača, na probleme profesionalnih vozača upozoravamo već 10 godina, ali ništa se ne rješava. Iako nedostaje velik broj vozača, posao se obavlja u istom obujmu, a vozači voze do granica izdržljivosti. Ne idu na bolovanje i godišnji jer im se to ne plaća, plaćeni su po postotku. Nažalost, sve manje je i interesa za to zanimanje, a prijevoznici se sve više u potrazi za vozačima okreću prema Srbiji i Bosni i Hercegovini i nitko ne pita kakva su iskustva tih vozača", kazao je Miljenko Gočin, presjednik Sindikata hrvatskih vozača za Jutarnji list.
Vlasnik tvrtke Marin Promet bio je nedostupan za komentar.
Kako smo ranije doznali, obitelj vozača u međuvremenu je promijenila odvjetnika. Osumnjičenog tako više neće zastupati odvjetnik Luka Lenić već zagrebački odvjetnik Veljko Miljević koji je za RTL potvrdio da preuzima slučaj, no, kako je kazao, još nije stigao proučiti spise te kako ne može komentirati slučaj.