"Iz Sisak-Capraga lokomotiva s jednim vagonom krenula je za Zagreb u 4 sata i 19 minuta. Vlak je uredno stao na svih 11 stanica do Zagreba. Ne mogu vam reći što je bilo nakon stanice Zagreb-Klara, gdje se također normalno zaustavio i potom krenuo dalje. Sve ostalo je predmet istrage i kada dobijemo rezultate znat ćemo zbog čega je došlo do nesreće", izjavio je direktor HŽ putničkog prijevoza Marijan Klarić dodajući da je HŽ osnovao Povjerenstvo koje će istraživati slučaj i kojem je sedam članova.
Na pitanje novinara je li istina da ta lokomotiva i vagon uopće nisu trebali voziti na relaciji Sisak-Zagreb, Klarić je odgovorio kako na toj relaciji inače vozi elektromotorni vlak, no da su zbog vremenskih uvjeta morali poslati lokomotivu i vagon.
Istu informaciju potvrdio je i prvi čovjek Sindikata strojovođa Nenad Mrgan.
Boris Cavrić posao strojovođe obavlja već 20-ak godina, a nakon nesreće je prošao i alkotest bez ikakvih problema."Mi apeliramo već duže vrijeme da dođe do smanjenja broja putničkih vlakova kako bi se povećala sigurnost prometa. Nesreća dovoljno pokazuje da treba obnoviti vozni park. Mi na tome inzistiramo već godinama i imamo obećanja od ministra da će se kupiti 30 novih lokomotiva i vjerujemo da će se to i dogoditi ovih dana. Nesreća je rezultat i loših i zastarjelih vlakova u HŽ-u", kazao je Mrgan dodajući kako je strojovođa učinio sve što je bilo u njegovoj moći kako bi se vlak normalno zaustavio.
Direktor HŽ-a Marijan Klarić napomenuo je kako će na internetskim stranicama Hrvatskih željeznica objaviti sve što se odnosi na police osiguranja kako bi putnici što prije mogli ostvariti svoja prava.
Na upit hoće li podnijeti ostavku, kazao je: "Ako odgovornost bude na mojoj strani, da dat ću ostavku."
Prethodni članci:
arti-200912210320006 arti-200912210033006