Nakon poskupljenja struje i plina nema više loših vijesti - tako su barem tvrdili u Vladi u petak.
Prvog dana nakon produljenog vikenda koji su si priuštili mnogi u preskupoj državi hladan tuš - razmatra se poskupljenje cestarina i karata za trajekte.
Prije odluke ministar prometa tražit će prijedloge
restrukturiranja državnih tvrtki kako ne bi ispalo da i ovdje
građani plaćaju minuse, kriminal i megalomanske ideje njihovih
šefova.
Tvrtke koje upravljaju hrvatskim cestama i autocestama nagomilale
su 27 milijardi kuna dugova. Zato ministar pomorstva, prometa i
infrastrukture,
Siniša Hajdaš Dončić, traži plan njihovog
restrukturiranja - i ne samo to.
Obećava da će - ako do poskupljenja dođe - lokalno stanovništvo i
česti korisnici biti zaštićeni. Tvrdi i da zapravo traži način da
cestarine ipak ne poskupe.
"To dolazi jedino u obzir ako kroz program restrukturiranja neće
biti vidljivo u toj mjeri da su moguće uštede upravo da se to
loše poslovanje prekine", izjavio je ministar.
Zato najavljuje i otkaze u tim tvrtkama. No, sve to ne umanjuje
činjenicu da se skuplje cestarine najavljuju par dana nakon
poskupljenja struje i plina, kad je rečeno:
Ono što je možda dobro u ovom spektru loših vijesti, ove dvije su
zadnje dvije takve.
U nadzornom odboru Hrvatskih autocesta tvrde - treba mijenjati
sustav naplate prije nego cijene, a ministar razmišlja i o
povećanju cijene trajektnih karata, iako opet naglašava da
otočane planira zaštititi.
Ipak bolesti bi se mogli bojati bivši i aktualni šefovi
cestarskih tvrtki jer zbog načina na koji su vodili tvrke i
napravili dugove novi ministar im je obećao temeljite provjere.