Hoće li suludi tehnički razvoj zaobići svijet automobila u Njemačkoj ? upitali su se ispitivači s Tehničkog sveučilišta u Berlinu kada su započeli s njuškanjem po dizajnerskim stolovima u Audiju, BMW-u i Mercedes-Benzu.
Prema njihovim rezultatima, težište njemačkih konstuktora je na usavršavanju motora, reduciranju emisije štetnih plinova te lakšem upravljanju vozilom.
Audi planira uvesti direktno ubrizgavanje ne samo za dizel motore već i za benzince te smanjiti težinu vozila radeći karoserije u cijelosti od aluminija.
Muenchenski BMW zaposlen je s optimiziranjem motora što je kod nekih šestocilindričnih motora, varijabilnih pogona i zupčanika već ostvareno dok Mercedes uvodi direktno ubrizgavanje te fleksibilno upravljanje ventilima. Primjerice automatsko prešaltavanje od dvanaestocilindričnog u šestocilindrični motor.
Što se tiče uvođenja alternativnog goriva jedino se u Muenchenu razmišlja o zemnom plinu i vodenom gorivu.
Prema rezultatima ankete sva tri proizvođača rade na poboljšanoj sigurnosti, tzv. inteligentnim zračnim jastucima koji će moći predvidjeti nesreću, procijeniti jačinu udara, te asistent sistemima koji će spojiti aktivnu i pasivnu sigurnost.
I dok su Talijani opsjednuti vanjskim dizajnom Nijemci još uvijek preferiraju funkcionalnost. Gumbi i polugice odslužili su svoje, tako da je BMW u novom model Z9 već reducirao količinu svojih tipkica i najavio lagano uvođenje intuitivnih elemenata ma što god oni značili.