Iz sadašnje perspektive brzih promjena teško je predvidjeti stanje medija i marketinških aktivnosti u medijima za 10 godina, ali ono što znamo je da nam budućnost donosi manji udio tradicionalnih medija kao nositelja komunikacije koje poznajemo.
Da će neke današnje nove prilike s vremenom postati posve uobičajena sredstva putem kojih se može stvoriti tzv. “buzz” vezan za naš proizvod, poboljšati prodaja te ostvariti dvosmjeran odnos s kupcima, smatra Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb.
Također, korištenje tradicionalnih medija kao što su televizija ili radio u svrhu oglašavanja će zasigurno posve poprimiti karakteristike programmatica, zaključuje Ivan Nikolašević.
Novi medijski kanali poput blogova, osobnih profila pojedinaca na raznim društvenim platformama danas su novost za medije, agencije i klijente, no u vrlo kratkom nadolazećem periodu možemo očekivati neke još novije, troškovno učinkovitije i demografski preciznije komunikacijske platforme.
Ivan Nikolašević dodaje da mobilna te virtualna realnost, praćenje kupaca u stvarnom vremenu, transparentnost u komunikaciji, video storytelling, video sharing, brža proizvodnja sadržaja, kraći životni vijek proizvoda i slično su obilježja novih trendova koji u narednom periodu diktiraju brandovima način prilagodbe strategija razvoja i komunikacije.