Richard i njegova djevojka Chloe Gray iz Sheffielda svratili su nakon cjelonoćnog pijančenja u McDonald's po čizburger i pomfrit, piše britanski The Sun.
Na pomfritu je bila naljepnica Mayfair, McDonald'sove nagradne igre Easy Win Monopoly. Par nije pratio natječaj, pa ja Chloe zalijepila naljepnicu na kotač. Nekoliko dana kasnije, kako to već mora biti, Richard je odlučio očistiti svoju Toyotu pa je naljepnicu skinuo i bacio u smeće.
Shvatili su koliko su pogriješili tek dva tjedna kasnije, kada je Richard ponovno otišao u McDonald's i dobio naljepnicu Park Lane. Prema pravilima nagradne igre Easy Win Monopoly s objema naljepnicama dobili bi više od četiri milijuna kuna. No, tada je naljepnica Mayfair bila nepovratno izgubljena.
Dvadesetsedmogodišnja Chloe za Sun je izjavila kako su prestali razmišljati o tome "što bi bilo da je bilo", ali da im je bilo grozno kad su shvatili što su učinili.
McDonald's je priopćio kako suosjećaju s dvojcem, ali da su pravila pravila i da bez dobitne naljepnice ne mogu ništa učiniti.