Prema najavi organizatora velike londonske izložbe "Apokalipsa ? Horor i ljepota u suvremenoj umjetnosti" radovi izloženih autora trebali bi u posjetitelja izazvati oprečne osjećaje ? straha i nelagode pretočene u umjetničke zakonitosti ljepote. No, prema riječima prvih posjetitelja, izložba koja je otvorena ove subote nije ispunila gore navedeno obećanje.
Radovi koji bi trebali izazvati ježenje kože, zgražanje i potaknuti na razmišljanje variraju od mračnih podrumskih prostorija u kojima se ne čuje drugo do vlastito disanje (Gregor Schneider), autentičnih autobusnih stanica na kojima piše ŤZadnja stanica koncetracioni logor Auschwitzť (Darren Almond), staklenih hramova u kojima se može razgledati 5000 olovnih vojnika u bjesomučnoj borbi, mučenju i ubijanju (Jake i Dinos Chapmann) do voštane figure pape u prirodnoj veličini koji leži na krvavom podu pogođen meteoritom (Maurizio Cattelan).
No, možda najveće razočarenje publike željne šokova i skandala izazvao je kontroverzni umjetnik Jeff Koons koji je prije nekoliko godina oduševio posjetitelje venecijanskog biennala kada je izložio šarenu skulpturu u prirodnoj veličini koja prikazuje njega i Cicciolinu u spolnom činu. Ovoga puta, na londonskoj izložbi ŤApokalipsať Koons je izložio gigantsku igračku koja je prema njegovim riječima otjelovljenje horora i unutarnje praznine američkog potrošačkog društva te svojevrsni antisimbol ljepote i bezbrižnosti djetinjstva.