Najbrži čitatelj koji je točno odgovorio na nagradno pitanje i osvojio kotizaciju je Vedran Cvitanić iz Splita
U sklopu konferencije FuturAD sudionici će moći poslušati predavanja o aktualnim zbivanjima te očekivanjima u području marketinga i digitalnih medija, o novim komunikacijskim mogućnostima u digitalnom oglašavanju, a studije najuspješnijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će predstavnici poznatih svjetskih brendova: Coca-Cole, Microsofta, The Guardiana, Volva, WTFJeansa i drugih.
U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu A gdje smo mi?, gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.
Konferencija će se održati 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija.
Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Internet Advertising Bureau (Udruga za interaktivni marketing) i Best Marketing Hrvatska.
Više informacija saznajte na www.futurad.net
Na FuturAD konferenciji održat će se panel-rasprava na kojoj će sudjelovati poznati domaći stručnjaci za digitalno: Mladen Mileusnić (INAMA), Ante Magzan (Adriatic Media), Pilar Majerović (Tportal), Angela Buljan Šiber (McCann Digipark) i Nikola Vrdoljak (Gingernet).