ZAČETNIK SEGMENTA I DALJE JE NAJPRODAVANIJI: /

Nissan Qashqai slavi 10 godina revolucije crossovera

Image
Foto: Nissan
23.1.2017.
14:54
Nissan
VOYO logo

Prije deset godina na tržištu nije postojalo vozilo koje je uspješno spajalo praktičnost i privlačnost SUV-a s veličinom, učinkovitošću i dinamičnim performansama kompakta, a sve je promijenjeno 2007. plasmanom Qashqaija na tržište. Njegov inovativan dizajn i svestrana konstrukcija na svijet su došli 2002. tijekom razvoja automobila koji je trebao postati nova Nissan Almera. Kreativni tim odlučio je dizajnirati automobil od samih temelja, a rezultat je bio automobil koji je točno odražavao želje kupaca i ispunio Nissanovo obećanje: inovacije i uzbuđenje za sve.

Trenutačan uspjeh

Prodaja prve generacije Nissana Qashqai započela je u veljači 2007. i postigla trenutačan uspjeh. Do kraja godine u Europi je prodano gotovo 100.000 primjeraka, a u deset otkako je na tržištu Qashqai je u Europi prodan u više od 2,3 milijuna primjeraka, što ga čini najprodavanijim crossoverom u regiji. Osvojio je više od 80 nagrada, uključujući i 19 nagrada za automobil godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad je predstavljen 2007. Qashqai je bio jedinstven u segmentu. Ostao je vjeran svojim korijenima, a mi smo u njegovu životnom vijeku kontinuirano uvodili inovacije i dodavali novu tehnologiju, i zato je zadržao vodeći položaj u segmentu crossovera", tvrdi Paul Willcox, Predsjednik Nissana za Europu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Taj proces kontinuiranog razvoja Qashqaija savršeno ilustrira dodatak tehnologije Around View Monitor, Nissanova hvaljenog sustava kamera za parkiranje 360°. Taj i brojni drugi sustavi Qashqaiju su dodani 2010., u sklopu manjeg redizajna na polovici životnog vijeka modela. Predstavljanjem druge generacije Qashqaija 2014., uveden je i Inteligentni sustav pomoći pri parkiranju.

Prodano 3,3 milijuna primjeraka

Nissanov revolucionarni duh nedvojbeno je promijenio izgled europskog tržišta automobila. U proteklih je deset godina prodaja crossovera C-segmenta na godišnjoj razini samo u Europi narasla do 2,6 milijuna primjeraka, koliko ih je prodano 2016. Gotovo svi veliki proizvođači automobila sada u ponudi imaju automobil poput Qashqaija te on sad ima čak 21 izravnog konkurenta. I u takvoj konkurenciji, nastavlja proizvođač, automobil kojim je započeo ovaj segment ostaje na prvom mjestu.

Nissan je 2016. u Europi (uključujući Rusiji, Ukrajinu i Kazahstan) prodao 261.429 primjeraka Qashqaija. To čini 10 % tržišnog udjela i predstavlja rast od 5,2 % u usporedbi s prethodnih 12 mjeseci. Priča o uspjehu proširila se i izvan granica Europe. Na svjetskom tržištu Nissan je u 137 zemalja svijeta prodao 3,3 milijuna primjeraka Qashqaija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo