ProPILOT tehnologija pomagat će vozaču u kontroli ubrzanja, kočenja i upravljanja pri korištenju jednog voznog traka na autocestama. Tehnologija je to koju je Nissan već ugradio u Serenu i nedavno pokazani X-Trail, a koji će se u proljeće sljedeće godine naći i u Qashqaiju na europskom tržištu.
U tekstu kojim je popraćen video i koji donosi fotografiju koja ukazuje na spomenuti sustav, Nissan ne donosi mnogo pojedinosti, no Autoblog se potrudio dati svoje viđenje prikazanog.
Tvrdi se tako da se na lijevoj strani instrument ploče, iza upravljača na kojem svjetli očito uključeno svjetlo ProPILOT sustava, tumačenje je autora teksta, plavim svjetlom unutar kojeg je napisano 'Pilot' dokazuje rad sustava, baš kao što to dokazuje i njegov logo kakav je i na desnoj strani upravljača. Zeleni upravljač na instrument ploči signalizira funkciju upravljanja, a dvije crte iste boje da automobil prepoznaje traku u kojoj vozi. Unutar njih dva su automobila koje razdvajaju horizontalne linije zelene boje za koje izvor tvrdi kako moraju predstavljati shvaćanje sustava da se ispred vozila nalazi drugo prema kojem Leaf kontrolira vlastitu brzinu i održava razmak.
Ovu će tehnologiju Nissan nastaviti razvijati u smjeru povećane autonomije pa se tako obećaje njeno podizanje razine u nadolazećim godinama kada će sustav biti taj koji će vozilu omogućiti kretanje gradskim raskršćima.
Očekuje se da novi Leaf na tržište izađe spreman za autonomiju veću od 500 kilometara.