U usporedbi s Teslom, a nje se primio Automotive News, treba reći da je i3 u odnosu na Model S prodan u gotovo 50,000 prodanih vozila manje, međutim, različit je i pristup uspoređenih proizvođača. Bavarci su naglasak stavili na snalažljivost dimenzijama nešto manjeg vozila po gradskim ulicama nauštrb ubrzanja i dosega koji se može prevaliti jednim punjenjem i pritom, ako su brojke prodaje mjerilo, zaigrali na kartu koja nije bila dobitna.
Domet od 200 kilometara električne autonomije danas više ne zvuči odveć impresivno i sigurno je da će druga generacija modela i3 tu morati ponuditi mnogo više žele li povećati brojku koja nije očekivano visoka, koliko god jedan od voditelja razvoja Heinrich Schwackhöfer govorio da projekt nikako ne možemo zvati promašajem.
Dodao je da je cijeli podbrand 'i' stabilan i da nasljednika i3 sigurno možemo očekivati, no u konkretnije datume nije želio ulaziti.