"Istraga je stigla kao posljedica Dieselgate afere u Volkswagenu, pa su sada i ostali proizvođači automobila pod prismotrom", rekao je predstavnik sindikata CGT Renault.
Prema svemu sudeći, u Renaultu ne rade ništa nezakonito. Istina, njihova vozila su na testiranjima ispuštala više karbon-dioksida (CO2) i nitrogen oksida (NOx) od dovoljenog. No, krajem prošle godine Francuzi su najavili ulaganje od 50 milijuna eura u kupovinu uređaja za usklađivanje stvarnih emisija svojih automobila s onima koje pokazuju službena ispitivanja.
"Nema prevare u Renaultu. Dioničari i zaposlenici nemaju razloga za brigu", potvrdio je francuski ministar za ekologiju i energiju Ségolène Royal.
Do kraja trgovanja na pariškoj burzi dionice Renaulta skočile su 10 posto. No, i to je značajan gubitak za Renault, čija je vrijednost zbog posjeta istražitelja pala za 5 milijardi eura.