Kako kažu iz M odjela, Safety Car je složen u deset tjedana. Najmanji model iz M serije dobio je sve karakteristike trkaćeg automobila s dodatkom rotirajućih svjetala na krovu.
Tako je promijenjen prednji usmjerivač zraka, dodan je zadnji podesivi spojler, a obje komponente su napravljene od karbona. MotoGP Safety car je opremljen karbonsko-keramičkim kočnicama, M Performance ovjesom i naplatcima u boji zlata.
Galerija
Unutrašnjost također ima "trkaći" predznak, od kaveza, pa do sjedala. Kabina je prepuna kože, alkantare i karbona, a Recaro trkaća sjedala dolazu sa sigurnosnim pojasevima koji imaju šest točaka učvršćivanja.
Uz manje preinake, motor je isti kao u standardnom M2 modelu, a to je 3,0-litarski biturbo s šest cilindara koji razvija 370 KS uz 500 Nm najvećeg okretnog momenta. Dodana je i "overboost" funkcija, pa Safety Car do stotke dolazi za 4,2 sekunde.
MotoGP počinje 20. ožujka u Kataru, a ove sezone je na rasporedu ukupno 18 utrka.