Model Freemont, izrađen na osnovi modela Dodge Journey, prvo je Fiatovo vozilo koje je proizašlo iz suradnje sa kompanijom Chrysler Group. Proizvoditi će se u meksičkoj tvornici Toluca, gdje se model 500 proizvodi za američko tržište. Sam naziv karakterizira dojam slobode, užitka života na svježem zraku, avanture i mogućnost mirnog suočavanja s bilo kojom situacijom u svakodnevnom životu, vozilo konstruirano da zadovolji različite potrebe obitelji i onih koji traže prostrano, udobno i raznovrsno vozilo kako bi se uhvatio ritam brzo ritma života ili slobodnog vremena za vikend.
Freemont kombinira fleksibilnost i praktičnost s vlastitim i originalnim stilom. Dužinom od 489 cm, širinom od 188 cm i visinom od 172 cm. jamči izvanrednu prostranost, upotpunjenu najboljim međuosovinskim razmakom u svojoj kategoriji, 289 cm.
Iznutra ga krasi sedam standardnih sjedala koja su lako dostupna jer se vrata otvaraju pod kutom od 90 stupnjeva. Sjedala u trećem redu se mogu preklopiti jednim jednostavnim potezom te se u potpunosti sakriti u pod i kreirati standardni teretni prostor. Sjedala u drugom redu su ugrađena više od onih u prvom redu, dok je treći red podignut u odnosu na drugi omogućujući svim putnicima maksimalnu vidljivost. Drugi red se može također opremiti s inovativnim sustavom podizanja djeteta: sjedala za podizanje se koriste kako bi se osiguralo da djeca u automobilu pravilno sjede, optimizirajući geometriju sigurnosnih pojaseva i jamčeći veću zaštitu, praktičnost i udobnost.
Udobnost u unutrašnjosti je također osigurana visokim položajem za upravljačem, novim prostranim i ergonomskim sjedalima, mnoštvom pretinaca, bogatim prtljažnikom s dva odjeljka i ravnim podom teretnog prostora s ukupnim kapacitetom od 1461 litrom.
Dizajn vozila uključuje mišićave, odlučne linije koje su sprijeda izražene s potpuno novim odbojnicima i rešetkom. Stražnji kraj je redizajniran uz uporabu novog odbojnika i LED stražnjih svjetala.
Potpuno nova putnička kabina modernim dizajnom i na dodir mekanim materijalima osjetno se razlikuje od prijašnje koju su karakterizirale oštre linije i tvrda plastika. Novi interijer u isto vrijeme dobio je i Journey (na fotografiji). Kako bi se pojednostavio proces odabira i kupnje, postojati će samo dva paketa opreme usmjerena prema različitim vrstama kupaca. Razina opreme za oba paketa je ekstremno bogat i sve glavne stavke zadovoljavaju Fiatovu strategiju 'fer cijene'.
Oba paketa će ponuditi sedam sjedala, trozonski automatski klima uređaj, sustav ulaska i paljenja bez ključa, tempomat, napredno putno računalo, sustav nadzora tlaka u gumama (TPMS), svjetla za maglu i radio sa zaslonom osjetljivim na dodir i kontrolama na upravljaču. Više gradska izvedba će uključivati 17" kotače od lake legure, audio sustav sa 8,4 inčnim dodirnim zaslonom, utor za SD karticu i DVD čitačem, Bluetooth sustav, stražnje parkirne senzore, električki preklopiva zrcalima u vratima, automatska prednja svjetla, zatamnjena stražnja stakla i krovne nosače.
Model Freemont će imati pogon na prednje kotače s turbodizelskim motorima (140 KS ili 170 KS 2.0 MuliJet) u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Kasnije, vozilo će također biti dostupno u 4x4 inačici sa 170 KS snažnim 2.0 MultiJet i 276 KS snažnim 3,6 litrenim benzinskim V6 motorom, oba s automatskim mjenjačima. Uz izuzetak snažnog 3,6 litrenog motora iz Pentastar obitelji motora Chrysler grupe i njegovih automatskih mjenjača, svi ostali motori su proizvod i rezultat razvoja tvrtke FPT- Fiat PowerTrain.
Uz pomoć Fiatovih rješenja također su poboljšane i dinamičke performanse ovog vozila, za koje je razvijen i u njega ugrađen specijalni sustav ovjesa i upravljanja za postizanje veće preciznosti i usmjerenosti. Uživanje u vožnji je dodatno zajamčeno značajnim poboljšanjima zvučne izolacije putničke kabine.
Sigurnost je na visokoj razini sa sedam zračnih jastuka, ABS sustavom kočenja sa sustavom pomoći pri kočenju, Elektronskim programom stabilnosti (ESP) sa sustavom pridržavanja na uzbrdici i elektronskim sustavom sprečavanja prevrtanja (ERM), koji su dio standardne opreme svih modela.