Radikalna Impreza STi CS400 samo za Engleze

Kad god bi stručnjaci iz engleskog Coswortha odlučili uplesti svoje prste, rezultati ne bi bili ništa manje no spektakularni.

28.5.2010.
23:02
VOYO logo

U Cosworthu su se trudili izmjene i poboljšanja zadržati što jednostavnijim kako bi automobil zadržao voznost i izvan staze - tako barem kažu, no rezultati govore sami za sebe:

CS 400 do 'stotke' ubrzava za vrtoglavih 3,7 sekunde, a to može zahvaliti Cosworthovom radu na 2.5 litarskom turbo boxeru koji u ovoj verziji, umjesto tristotinjak konja, izvlači okruglih 400 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor je temeljito dorađen, osim novog turba, promijenjen je i čip (ECU), ugrađeni su kvalitetniji i otporniji ventili, glave cilindara, klipovi, a sve je to ručno sastavljano kako bi se izbjegla i najmanja nesavršenost.

Kako bi se nosio sa bitno snažnijim motorom, promjene je doživio i mjenjač koji je opremljen novom lamelom i kraćim hodovima između brzina - uz to, CS400 je za 10mm niža od "običnih" Impreza, trag kotača je proširen, a vozi se na Bilstein plinskim amortizerima i Eibach oprugama koje bi trebale ponuditi ravnotežu između beskompromisnog ležanja na stazi i kolikog-tolikog komfora na cesti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Cosworthu dobro znaju, iz trkaće tradicije, da povećanje snage motora mora pratiti i povećanje snage kočnica kako bi se moglo zaustaviti ovaj projektil. Tako je CS400 dobio nove 355mm diskove AP Racinga naprijed sa šesteroklipnim kliještima što bi trebalo garantirati dovoljnu zaustavnu moć.

Na žalost po ostatak svijeta, CS400 je rezerviran samo za Engleze, a osim što je volan na pogrešnoj strani, cijena od skoro 50.000 funti za svaki od 75 planiranih primjeraka jasno daje do znanja da će CS400 biti jako rijetka zvjerka na cestama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo