SQ7 pokreće 4-litarski TDI V8 motor, koji zahvaljujući turbo punjaču, kao i EPC-u, razvija spomenutih 435 KS uz 900 Nm maksimalnog okretnog momenta. Do stotke će potegnuti za 4,8 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.
Ovaj automobil, premijerno predstavljen na sajmu automobila u Genevi, ujedno je i prvo serijsko vozilo s električnim kompresorom (EPC).
Osim impresivnih voznih karakteristika, SQ7 se može pohvaliti i s prosječnom potrošnjom goriva od 7,4 litre na 100 kilometara. Pritom je prosječna potrošnja CO2 194 g/km.
Električni kompresor je u ovom slučaju preuzeo ulogu klasične turbine koja se obično koristi pri malim obrtajima. EPC zahtijeva svoj sustav napajanja, pa su Audijevi inženjeri prvi put u serijski automobil ugradili i 48-voltni električni sustav te litij-ionsku bateriju, koja se nalazi u prtljažniku.
Galerija
Cilj je da se niskim obrtajima, kada nema dovoljno ispušnih plinova koji pokreću osovinu turbine, iskoristi maksimalni potencijal električnog kompresora. Iz Audija naglašavaju kako kompresor pruža najviše pri niskim obrtajima kada se osovina uspijeva pokrenuti do čak 70.000 obrtaja u minuti i na taj način efikasno kompresira zrak i ubrizgava ga u cilindre.
Audijevi inžinjeri za ovu su priliku preradili 8-stupanjski automatski mjenjač za kojeg tvrde kako puno brže odrađuje prebacivanje iz jedne u drugu brzinu. Snaga se na podlogu prenosi preko obje osovine, a SQ7 TDI standardno se isporučuje na 20-inčnim felgama, dok se uz mogu dobiti i 22-inčne felge.
Dostupan je i paket "driving dynamics" s kojim stiže sportski diferencijal, elektromehanički aktivni stabilizatori i upravljanje preko obje osovine. Najsnažniji dizelski SUV na svijetu također je i najlakši u svojoj klasi. Kupcima će se nuditi sa pet ili sedam sjedala. Prodaja u Njemačkoj počinje početkom proljeća, a osnovna cijena je 89.900 eura.