arti-201009060343006Preuzimajući stilska obilježja Citroëna DS3, ovaj se model prvenstveno ističe svojim difuzorom zraka, ispušnim sustavom s dvostrukom kromiranom cijevi te s brojnim elementima karoserije izrađenim od karbona (otvor za zrak, polukruta letvica na prednjem braniku, donji dio karoserije, prošireni blatobrani…) koji ističu snažni i rasni temperament automobila.
Citroën DS3 racing je dostupan u dvije boje, u crnoj Obsidien s narančastim krovom ili bijeloj Banquise sa sivim krovom. Naljepnice za personalizaciju vozila omogućuju da se još više naglasi njegov dinamični karakter.
Kabina, izvedena iz Citroën DS3, podvrgnuta je jednakom specifičnom tretmanu kao i vanjski dio automobila. Podsjetnici na vanjske boje i elemente karoserije izgrađene od karbona vidljivi su na brojnim dijelovima unutarnjih obloga kao što su središnja konzola, ukrasni dodatak na upravljaču ili sjenilo ploče s instrumentima.
Ekskluzivnost modela Racing jasno je istaknuta natpisom Citroën Racing na naslonu prednjih sjedala, kao i na identifikacijskoj pločici na oblozi krova.
Motor je doradio Citroënov sportski odjel, a temelji se na sveukupnom znanju timova stečenome na WRC-u u kojem je Citroën šesterostruki svjetski prvak u kategoriji konstruktora.
Koristeći motor 1,6 l THP 150 kao osnovu, inženjeri su uspjeli povećati snagu sa 156 na 202 KS, istodobno zadržavajući emisiju CO2 na razini od 149 g/km. Okretni moment je također veći. On raste s 240 Nm na 275 Nm, što je povećanje od gotovo 15 %, i ostaje dostupan u širokom rasponu broja okretaja čime se jamči elastičnost i užitak u vožnji. Šasija i ovjes Citroëna DS3 bili su predmetom vrlo preciznog podešavanja. Na ovoj izvedbi inženjeri su nadmašili već obavljen posao, postavljajući si za cilj da u prvi plan stave intenzivne osjećaje u vožnji i stalni dijalog između vozača i ceste. Tako definiran, ovaj posebni DS3 posjeduje sve adute da postane referenca na području ponašanja na cesti u svom segmentu.
Kako bi se doslovno lijepio za cestu, odrađen je temeljit posao na ovjesu, podešavanjem specifičnih amortizera i proširenjem prednjeg i stražnjeg traga kotača za 30 mm. Težište je također spušteno za 15 mm. Riječ je o poboljšanjima koja bitno mijenjaju ponašanje na cesti.
Još preciznije, upravljanje je također prilagođeno dinamičnom temperamentu vozila. Kočioni sustav koji sprijeda uključuje kliješta s četiri klipa i specifične diskove dobiva sportsku definiciju s ciljem da ga se učini što izdržljivijim i učinkovitijim.
Citroën DS3 Racing ima novodizajnirane velike kotače od 18'' koji su istodobno high-tech, chic i dinamični. Za naplatke je po prvi put u svijetu korištena tehnologiju zvana «Reverse» koja se temelji na pomicanju rupa na naplatcima od vanjskog dijela (tradicionalna koncepcija) prema unutrašnjosti naplatka. Vizualno, oni tako postaju jednaki kotačima od 19'' i omogućuju poboljšanje inercije i smanjenje mase.