Telluride je pravi predstavnik SUV kategorije, ima tri reda sjedala i spreman je primiti sedam putnika. S obzirom da je temeljen na modificiranom podvozju modela Sorento od kojeg je 24 cm dulji, 12 cm širi i 11 cm viši, očito je kako Kia planira serijsku proizvodnju Telluridea. Naravno, ako im se svide reakcije javnosti i medija.
Već prvi pogled na Telluride otkriva kako južnokorejski proizvođač automobila cilja na američko tržište - ovaj konceptni model dugačak je 5 metara, širok 2 metra i 1,8 metara visok. Veliki i agresivni prednji dio također podsjeća na "king size" vozila, kakava se viđaju na američkim cestama.
Telluride pokreće hibridni pogonski sklop kojega čine 3,5-litarski V6 benzinac s direktnim ubrizgavanjem goriva te električni motor kombinirane snage od preko 400 KS.
Posebnost ovog modela svakako je sustav otvaranja vrata. Naime, prednja i zadnja otvaraju u suprotnim smjerovima (tzv. suicide doors), pri čemu se dobiva više nego prostran prilaz unutrašnjosti, kako za vozača i suvozača, tako i za putnika u druga dva reda.
Telluride pokreće hibridni pogonski sklop kojega čine 3,5-litarski V6 benzinac s direktnim ubrizgavanjem goriva te električni motor kombinirane snage od preko 400 KS. Pogon je na sva četiri kotača, a kako se navodi u priopćenju, Telluride ne troši više od 8 litara goriva na 100 kilometara.
Galerija
Unutrašnjost je, kako i priliči konceptnom modelu, pretrpana modernom tehnologijom. Neki dijelovi interijera su izrađeni korištenjem 3D printera, a infotainment sustavom je moguće upravljati gestikulacijom i glasovnim naredbama.
Novost su i pametni senzori ugrađeni u sjedala, koji očitavaju vitalne znakove putnika. Nakon toga se po potrebi pokreće terapeutski sustav LER (Light Emitted Rejuvenation system), s namjerom podizanja energetske razine dotičine osobe, što je posebno praktično ako neki od putnika pati od jetlaga.