

Kao što smo rekli, najveće promjene su one ispod haube, gdje je ugrađen 4-cilindarski 2.0 GDI koji razvija 156 KS (115 kW) uz 189 Nm. Uparen je s elektromotorom snage 38 kW (52 KS) i 205 Nm. Kombinirao, nova Kia Optima ima 208 KS. Za prijenos snage zadužen je 6-stupanjski automatski mjenjač, posebno prilagođen ovom hibridnom modelu. Ako vam se ove performanse čine poznatim, to je zato jer su preuzete iz sestrinskog modela Hyundai Sonata Hybrid.


Promjene na eksterijeru su više kozmetičke prirode, što se najbolje vidi na prednjim i zadnjim branicima, kao i kotačima. Istina, novi dizajn rešetke hladnjaka ima "active air flip" predznak, što znači da se automatski zatvara pri velikim brzinama radi bi se povećala otpornost zraka i povećala efikanost.
Kia Optima Hybrid dolazi na europsko tržište sljedeće godine.
