Iako su njihovi Spačeci i Dyane stari preko 35 godina, njihovi vlasnici ih redovito održavaju te svake godine s njima putuju na neku od europskih destinacija.
Posade ovih starodobnika činili su članovi kluba iz Zagreba, Ozlja i Karlovca. Ove godine izbor za tradicionalnu avanturu pao je na Balkan. Točnije na Srbiju, Kosovo, Makedoniju, Albaniju, Crnu Goru te Bosnu i Hercegovinu.
Na trasi Zagreb-Đakovo-Beograd-NP Zlatibor-Novi Pazar-Kosovska Mitrovica-Priština-Skopje-Šutka-Ohrid-Elbasan-Tirana-Drač-Skadar- NP Biogradska gora-NP Durmitor-Nikšić-Podgorica-Kotor-Dubrovnik-Mostar -Sarajevo-Zagreb nije bilo ozbiljnijih kvarova osim promjene reglera i pumpice za dovod goriva te jedne žaruljice.
Najviša točka puta bio je Žabljak na 1500 m, ujedno i najviše naseljeno mjesto te mjesto s najviše zabilježenih oborina. Najviša temperatura zabilježena je u Skoplju s izmjerenih 37 stupnjeva Celzijusovih, dok je najniža temperatura bila na Durmitoru, gdje je zabilježeno samo +6.
Krave, konji, svinje, kokoši bili su normalna pojava na cestama Sandžaka, Kosova i Albanije, a za doživljeni kaotični promet koji vlada na cestama teško je naći riječi kojima bi se to moglo opisati.
Na Zlatiboru, uz Drvengrad od Emira Kosturice najveća turistička atrakcija je stari vlak 'Ćira', koji prometuje uskotračnom prugom iz 1925. godine, a koja danas vozi na relaciji Vitasi – Mokra Gora.
Da bi se svladala visinska razlika od 300 metara na kratkom rastojanju pruga prolazi kroz 22 tunela te 10 mostova i sve to u obliku broja '8' tzv. Šarganska osmica.
Interesantan je bio ulazak na Kosovo gdje je na granici uz pogled na tenk i bodljikavu žicu trebalo platiti 50 eura za osiguranje automobila.
Ipak, Spačeci prolaze bez davanja jer je nedavno zapaljena kućica u kojoj se plaćalo osiguranje. Na izlasku iz Albanije plaća se 2 eura takse po autombilu, dok se na ulasku u Crnu Goru plaća 10 eura ekološke takse.
Najegzotičniji trenutak putovanja bila je Shutka – najveći romski grad u Europi sa 50.000 stanovnika udaljen 20 km od Skoplja. Bilo je i komičnih situacija, poput one u Albaniji gdje se jedan Spaček nije mogao upaliti ključem zbog praznog akumulatora pa su ga palili kurblom na oduševljenje lokalnog stanovništva.
Čitav put bio je interesantna simbioza glavnih gradova i nacionalnih parkova od kojih treba izdvojiti Zlatibor, Biogradsku goru kao jednu od tri posljenje prašume u Europi i Durmitor.
Ohrid, kanjon Morače, rijeka Tara, put od Elbasana do Tirane, te put od Cetinja do Kotora također su neke od destinacije koje su oduševile naše avanturiste, a neke od destinacija zaštitio je i UNESCO.
Predzadnja stanica bio je naš morski biser Dubrovnik, a zatim preko Sarajeva slijedio je povratak u Zagreb.