FOTO: /

Remek-djelo skandinavskog dizajna!

Na sajmu automobila u Šangaju Volvo je predstavio remek-djelo skandinavskog dizajna za kupce s istančanim ukusom.

20.4.2011.
20:16
VOYO logo

"Šangaj je savršeno mjesto za predstavljanje superiornog automobila, namijenjenog najzahtjevnijim kupcima. Concept Universe je naš sljedeći korak u bogatoj povijesti Volvo limuzina", istaknuo je Stefan Jacoby, predsjednik i izvršni direktor Volvo Car korporacije.

Predstavnici Volva su prilikom predstavljanja konceptnog modela najavili razvoj potpuno nove podesive platforme za sljedeću generaciju automobila iz Volva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodao je kako Concept Universe svijetu nudi prvi nagovještaj onoga što se može očekivati od vrhunskih limuzina budućnosti i naglasio kako je dugoročna strategija Volva biti uspješna, istinski globalna tvrtka, s proizvodima dizajniranim u skladu s potrebama i životnim stilom kupaca.

Skandinavski dizajn temelji se na razumijevanju i brizi o ljudima. Volvo želi biti marka koja na najbolji način interpretira želje kupaca modernih luksuznih automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Concept Universe stvoren je s ciljem da istakne moć podsvjesne želje i naglasi sklonost za unutrašnjom ljepotom. U susret budućnosti ide s coupe linijom krova i čvrstim stražnjim dijelom, ali evocira i Volvo tradiciju posudbom nekih dizajnerskih elemenata od klasičnih Volvo modela.

"Poput luksuznih dodataka, ovaj je dizajn dovoljno trajan da izdrži test vremena", napomenuo je Peter Horbury, potpredsjednik dizajnerskog odjela pri Volvo Cars korporaciji i dodao:

"Natjecat ćemo se u kategoriji najboljih s našim jedinstvenim skandinavskim dizajnom. On je nenadmašan u performansama i tehnologiji, a lišen je svih površnosti ili komplikacija".

Interijer modela Concept Universe donosi udobno, kultivirano okruženje orijentirano na korisnika, a osvježavajuće je jednostavnosti. Sve je naprijed usmjereno na vozača, a natrag na udobnost i opuštanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozačko okruženje ima intuitivne komande i ekran osjetljiv na dodir koji se približava kada vozač krene rukom prema njemu. Svime se upravlja iz sjedala nadahnutog super-udobnim foteljama. Putnici na stražnjim sjedalima uživaju u čistom komforu. Interijer je usklađen sa sjedalima kao dio integralnog okruženja.

Dinamičan osjećaj i tamni kolorit prednjih sjedala lagano prelazi u potpuno svijetla stražnja sjedala. Concept Universe prepun je klasičnih formi, materijala i tekstura koji stvaraju specifično luksuzno iskustvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Concept Universe je izuzetno uglađen, ali sa svim prilagođenim dodacima, koji od Volva čine prvaka jednostavnosti. Vrednovanje ovog inovativnog spoja dizajna i tehnologije u stalnom je porastu među kupcima luksuznih vozila. Ovaj trend otvara put našem uspjehu. Uvjereni smo da naš ekskluzivni luksuzni brend ima uspješnu budućnost", dodao je Peter Horbury.

"Naš je cilj biti brend koji razumije potrebe kupaca modernih luksuznih vozila. Željni smo čuti što najizbirljiviji kineski kupci misle o ovom konceptu. Kasnije ćemo dizajn predstaviti u Europi i SAD-u, kako bismo ga unijeli u globalni kontekst kojem stremimo sa svim našim modelima", naglasio je Stefan Jacoby.

Volvo je istovremeno otkrio i globalne prodajne rezultate u prvom kvartalu 2011. godine, koji su se pokazali kao jedni od najboljih u povijesti Volva. Prodaja je porasla za 13,7 posto, odnosno prodano je 106.827 automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo