Užitak u vožnji i vožnju bez krova novi Mercedesov roadster beskompromisno diže na drukčiju, još višu razinu. Sportski imidž ujedinjen je s elegantnim komforom, markantan dizajn sportskog vozila s apsolutnom praktičnošću, vrhunske performanse s primjerenom ekološkom tehnologijom.
Primjerenu efikasnost i sportski temperament jamče novi snažni četverocilindrični i šestocilindrični motori. Usto pružaju vrhunske performanse, a pritom su do čak 25 posto štedljiviji od prethodnika.
I s jedinstvenim sigurnosnim sustavima SLK postaje uzor u ovom segmentu, a s mnogobrojnim tehničkim inovacijama iznova postavlja viša mjerila u svojoj klasi.
Novi SLK treće generacije može se pohvaliti velikim brojem elektroničkih sustava poput Attention assist koji ukazuje na umor vozača. Ovaj sustav u novom SLK-u dolazi kao dio serijske opreme.
Na popisu dodatne opreme nalazi se Distronic Plus s Pre-Safe kočnim sustavom koji može neovisno aktivirati kočnice u slučaju mogućeg sudara. Iza dugog poklopca motora nalazi se kompaktni putnički dio, postavljen straga kao i kratak poklopac prtljažnika.
Time SLK mami potencijalne kupce jer ima sve atribute koji su obilježili sve klasične varijante Mercedes-Benzovih roadstera i učinile ih ikonama marke. A s naprednim tehnologijama SLK nudi i više od toga. S najkompaktnijim dimenzijama u svojoj klasi novi SLK posjeduje raskošnu unutrašnjost.
Dizajneri su razvili interijer koji vozaču i suvozaču nudi najveći stupanj savršene udobnosti, ljepote materijala i linija izvedenih purističkom preciznošću.
Prvi put Mercedes-Benz nudi izbor od triju verzija promjenjivog krova za novi SLK. U samo nekoliko sekunda pritiskom na gumb roadster se pretvara u kupe s fiksnim krovom i obratno. U osnovnoj izvedbi krov je iste boje kao i vozilo.
Alternativno se može odabrati panoramski vario krov s tamno zasjenjenim staklom. I još jedna svjetska premijera – panoramski vario krov s velikom inovacijom nazvanom Magic sky control.
Riječ je o staklenom krovu koji pritiskom na gumb prema želji vozača ili putnika mijenja transparentnost. U svijetloj je varijanti potpuno proziran te i pri hladnim vremenskim uvjetima nudi 'open-air' doživljaj. U tamnoj varijanti osigurava hlad te pri izloženosti jakim Sunčevim zrakama dodatno sprječava zagrijavanje unutrašnjosti.
Novi SLK u ponudi će imati tri nova benzinska motora s izravnim ubrizgavanjem goriva. Ponuda počinje s novim 4-cilindarskim motorima SLK 200 BlueEFFICIENCY (135 kW/184 KS) i SLK 250 BlueEFFICIENCY (150 kW/204 KS).
SLK 200 BlueEFFECIENCY je najekonomičniji roadster u svom segmentu. U kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem 7G-TRONIC PLUS, koji dolazi kao dio dodatne opreme, potrošnja iznosi svega 6,1 litara (NEDC, kombinirano) na 100 prijeđenih kilometara (što odgovara 142 g CO2 po kilometru), a od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.0 sekunda uz najveću brzinu od 237 km/h (240 km/h s ručnim mjenjačem).
V6 motor u potpunosti je novorazvijen: SLK 350 BlueEFFICIENCY crpi 225 kW (306 KS) iz 3498 kubičnih centimetara te time ubrzava u 5,6 sekundi od 0 do 100 km/h (najveća brzina 250 km/h). Potrošnja iznosi 7,1 litru na 100 kilometara (167 g CO2 po kilometru). Na hrvatsko tržište novi SLK stiže u travnju, a u ponudi biti sljedeći motori 200 BlueEFFICIENCY i 250 BlueEFFICIENCY.
U kolovozu će se ponuda proširiti sa snažnim 350 BlueEFFICIENCY dok je za siječanj sljedeće godine planirano uvođenje dizelskog 250 CDI motora. Na proljeće sljedeće godine ponudu će zaokružiti najsnažniji model, SLK 55 AMG.