Oglašavanje nekog proizvoda uključuje niz složenih radnji. Često o kreativnosti kampanje ovisi i postizanje zadanih prodajnih ciljeva, a načinu na koji su se Belgijanci dosjetili promovirati malu Alfu skidamo kapu.
Stanovnici Bruxellesa, osim vrhunskih siječanjskih popusta, imaju još jedan razlog za posjetiti Woluwé Shopping Centar.
Tamo će ih dočekati Alfa Romeo MiTo pospremljen zajedno s ostalim artiklima u – kolica. I to nije model, već stvarni automobil u stvarnoj veličini.
Riječ je o novoj oglasnoj kampanji uvoznika talijanskog proizvođača, Alfa Romeo Belgiuma, koji na ovaj način istražuje nove putove za animiranje kupaca atraktivnog malog coupea.
U sljedećim tjednima kolica s Alfom 'odgurati' će do shopping centara u Antwerpu i Liegeu.
Ova neobična kampanja djelo je marketinške agencije Duval Guillaume iz Antwerpa, a to je njihova druga kampanja koju rade za Alfa Romeo Belgium.
Prošlog mjeseca snimili su film za internetsku kampanju, s kojim naglasak daju na posebne cijene za Alfu 147.
Oglas pod sloganom Ne možemo niže spustili su na najnižu točku na planeti, na dno Marijanske brazde.