"Nadolazeće tehnologije iz Nissana će revolucionarizirati odnos automobila i vozača, kao i budućnosti mobilnosti", najavio je šef Nissana Carlos Ghosn.
Nissanov hatchback u potpunosti je napravljen od karbona, visine je tek 1389 mm. Kotači, naročito stražnji, su na rubovima vozila, dok je međuosovinski razmak produžen, što ostavlja i više nego dovoljno prostora za četvero putnika u kabini.
Kabina je, kako smo rekli, prilično fleksibilna. Ako vozač odluči sam upravljati vozilom, iz središnje konzole će izaći volan. Ustvari dvije ručke i zaslon između njih sa svim potrebnim podacima. Ako se odluči na autonomnu vožnju, ispred vozača je samo zaslon osjetljiv na dodir, dok se sva četiri sjedala zakrenu jednog prema drugom, pa se dobije ugođaj dnevne sobe, gdje su svi okrenuti jedno prema drugom i komuniciraju.
Dok računalo upravlja automobilom, Nissan IDS radi poput pametnog telefona. I još malo pametnije. Naime, IDS sam fotografira okoliš, a fotografije može pohraniti u memoriju, slati ih mailom, objaviti na društvenim mrežama, sve prema vašim željama.
Treba li napomenuti da su Japanci u njihovu novu zvijezdu ugradli hrpe znanih i neznanih tehnologija. Nissan IDS komunicira s vozačem na nekoliko načina, kao i sa drugim automobilima. Naravno, tu su i brojni radari, senzori i sve ono što je potrebno za autonomnu vožnju, samostalno parkiranje i punjenje baterije.
Nissan nije govorio previše o ion litijskoj bateriji, ali se zna da ima 60 kWh, što bi trebalo biti dovoljno i za duža putovanja, naveli su iz Nissana prilikom predstavljanja. Nova tehnologija omogućila je Nissanu da u bateriju iste veličine umjesto 192 sada može ugraditi 288 ćelija, što znatno povećava kapacitet baterije, a samim time i domet vozila.
"Nismo još spremni, ali razvijamo i ispitujemo sve tehnologije, vjerujemo da će IDS biti na cesti do 2020. godine", poručili su iz Nissana.