NOVI, POFRIŠKANI DIZAJN / Ima sedam sjedala, puno prostora, a cijena joj je i više nego prihvatljiva: Provjerili smo zašto je Dacia Jogger idealna za veće obitelji i avanturiste

U rubrici 'Ženski kut' testirali smo Daciu Jogger, najjeftiniji auto sa sedam sjedala koji je idealan za veće obitelji i one koji žive aktivan život

25.6.2023.
23:08
VOYO logo

Automobili su puni svega i svačega. Nude se razne opcije, moderne funkcije te u zadnje vrijeme i ekstravagantni dizajn, a sve to skupa često uopće nije potrebno. U tim nastojanjima da je automobil krcat posljednjim krikovima tehnologije, proizvođači ponekad zaborave na jednu izuzetno važnu stvar – praktičnost. Upravo zbog toga, nedavni test Dacie Jogger u našoj rubrici "Ženski kut“ jako nas je obradovao, jer ovaj nas je auto vratio u zlatna vremena kada je kod automobila najvažnije bilo upravo to...

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Odmah na početku, želim razjasniti jednu važnu stvar – nemam ništa protiv novih tehnologija. Štoviše, nove opcije i funkcije u automobilima uvijek me jako zabavljaju i vesele. No, kada se ugase kamere i testovi i kada iz novinarskog posla uskočim u svoj život i obaveze koje imam, često jedino što mi treba za to je praktičan auto koji služi meni, a ne da se osjećam da ja služim autu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nekoliko ciljanih skupina

Upravo to jedan je od ključnih razloga zašto me je test Joggera jako razveselio. Taj je auto, naime, napravljen po mjeri čovjeka, a kada gledamo kome je točno namijenjen, imamo nekoliko skupina.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

S obzirom da Jogger dolazi i sa 7 sjedala, to su prvenstveno višečlane obitelji. Jogger je zbog prostora i prostranosti sjajan i za one koji vode aktivan lifestyle, a odlično će poslužiti i kao "radni auto", odnosno kao taksi vozilo. Na testu smo došli do zaključka da bi Jogger mogao biti i idealno vozilo za produkciju – s obzirom koliko mjesta ima, nema straha da nešto od opreme za snimanje neće stati u njega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jogger je predstavljen krajem 2021. godine kao zamjena za popularnu Daciu Logan. Riječ je o najjeftinijem autu sa 7 sjedala, što je jedna od jako važnih stavki prilikom kupovine automobila.

S dolaskom novog vizualnog identiteta marke, Dacia je udarila novi smjer i put brenda. U njihovom fokusu su aktivan život, održivost, boravak u prirodi i putovanja, u što se svakako uklapa i sam Jogger. S novim logom i blagim redizajnom koji je doživio, Jogger izgleda stvarno jako dobro, posebice sprijeda gdje izgleda robustno. Dozu atraktivnosti sprijeda daju mu i neobična svjetla u obliku slova Y.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Karoserija mu je malkice povišena pa možemo reći da Jogger pomalo i "napada" kategoriju crossovera, a karoseriju oko kotača štite zaštitne plastike karakteristične za automobile koji su predviđeni za izlete u prirodu. Robusnost auta naglašavaju i krovni nosači koji se po potrebi mogu staviti i poprečno za prijevoz duljih predmeta.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Unutrašnjost automobila je jednostavna i laka za snalaženje pa ćete unutra brzo pohvatati gdje se što nalazi. U Extreme opremi kakvu smo imali na testu, kokpit je presvučen fora tkaninom pa je osjećaj u samom autu puno ugodniji. Nekako je zbog te tkanina cijela priča malo toplija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

U sredini kokpita nalazi se glavni ekran dimenzija 8 inča, a koji je skupa s autom, malo "pofriškan" te ima novije grafike. Sjajan dodatak je kamera koja jako dobro dođe za parkiranje obzirom da je auto dosta dugačak, a za što sigurnije manevriranje, tu si i prednji te stražnji senzori. Od nekih dodatnih opcija, tu je i grijanje sjedala, što mi zimogrozni jako volimo.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Dovoljno mjesta na svim pozicijama

Mnogi ljudi dosta su skeptični kada im spomenete automobile sa sedam sjedala, a razlog je što su ta dva dodatna sjedala često jako skučena. U Joggeru to nije slučaj. Primjerice, ja kada sjedim u trećem redu, imam dovoljno mjesta i za glavu i za noge, što je jako važno za duža putovanja. Dakle, djeca, ali i mi nešto manji odrasli, u Joggeru se možemo najnormalnije voziti, a iza su čak stavljeni i držači za čaše te nasloni za ruke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Ukoliko vam sjedala nisu potrebna, lako ih možete izvaditi. Jedno teži 10 kilograma i dosta se jednostavno vade iz automobila.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Sjedala se mogu lako izvaditi iz auta, a svako teži 10 kilograma

Što se tiče drugog reda sjedala, tamo se sjedi dosta povišeno, a fora je i da se iza vozačevog i suvozačevog sjedala nalaze sklopivi plastični "stolići".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Ako ste negdje na putu, na njima možete u miru nešto pojesti, a meni se čine i jako zgodni za djecu koja na njima mogu nešto slagati, crtati i slično. Ako vam je dosadno u vožnji, na njih možete staviti primjerice tablet i gledati neki film.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Kada se izvade i sklope sva sjedala, zapremnina prtljažnika iznosi 1819 litara. Sa spuštenim trećim redom sjedala zapremina je 712 litara, a ako pak su sva sjedala dignuita, ostat će vam 213 litara prtljažnog prostora što je puno i rijetko koji 7-sjed nudi toliko mjesta kada su sva sjedala dignuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naša testna Dacia Jogger imala je 110 konja i tri cilindra. U ponudi je i slabija opcija sa 100 KS, a uskoro stiže i hibridna verzija koja će imati 140 KS. Jogger dolazi isključivo kao benzinac, a može doći i s tvornički ugrađenim plinom.

Image
Image

Potrošnja automobila na testu kretala se između 7 i 8 litara u gradu, dok se van grada potrošnja spuštala ispod 7 litara. Mjenjač mu je bio mekan te nešto duljih hodova, a zbog tri cilindra auto je povremeno nešto glasniji, posebice ako ga malo jače stisnete u vožnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jogger je bez obzira na svoje dimenzije lako snalazio po gradu. Auto je pregledan, jednostavan za korištenje i praktičan u brojnim životnim situacijama. Cjenovno je prihvatljiv – starta od 18.900 eura, a ovaj naš testni u Extreme opremi košta 23.820 eura.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Spadate li u neku od skupina koje sam ranije nabrojala, kupovina Joggera je jako pametna odluka. Njegova praktičnost dolazi do izražaja u svakoj situaciji, a to je ono što nam na kraju dana svima treba. Auto koji služi nama, a ne mi njemu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak

Ako ovaj auto stavite u kontekst što on nudi i kome su takvi auti potrebni, shvatit ćete da su s ovim modelom uboli 'u sridu' i napravili ga baš po mjeri svoje ciljane skupine kupaca. A kada to jednan proizvođač uspije, onda možemo reći da su napravili sjajan posao...

Image
DETALJI KOJI ČINE RAZLIKU /

Ove stvari su me oduševile u Dacia Joggeru

Image
DETALJI KOJI ČINE RAZLIKU /

Ove stvari su me oduševile u Dacia Joggeru

Specifikacije

Dacia Jogger Extreme 1.0 Tce 110

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paket opreme: Extreme

Motor: Benzin, 3 cilindra, 999 cm3

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogon: Prednji

Snaga: 110 KS

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Okretni moment: 200 Nm

Ubrzanje 0-100: 11,2 sek

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maksimalna brzina: 183 km/h

Mjenjač: Ručni, 6-stupnjeva

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prosječna potrošnja na testu: 7,5 l/100km

CO2: 130 g/km

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena osnovnog modela: 18.900,00 eura

Cijena testnog modela: 23.820,00 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

Image
Foto: Ines Brežnjak
Image
Foto: Ines Brežnjak
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo