Ovaj potez je smjestio Samsung u sam vrh automobilske industrije koju Harman snabdijeva tehnologijom za informiranje i zabavu.
Harman je, zajedno sa sličnim tvrtkama posljednjih godinama imao veliki značaj za veliki broj tehnoloških kompanija, budući da omogućava veće povezivanje automobila, piše The Verge.
Samsungova ekspertiza na polju displaya i tehnologije poluvodiča omogućit će stalni rast Harmanovog automobilskog biznisa.
Prirodni potez
Iz Samsunga navode da bi u idućih pet godina brendovi Harman Kardon, AKG i JBL mogli udvostručiti dobit, a potpisala je velike i ugovore s konglomeratima kao što su Fiat i General Motors, s kojima je na dan 30. lipnja 2016. imala narudžbi u vrijednosti od oko 24 milijarde dolara.
"Harman je savršen za Samsung u smislu njihovih tehnologija, proizvoda i rješenja te je njihovo udruživanje snaga na polju automobilske industrije bilo prirodni potez na koji smo čekali godinama", rekao je izvršni direktor Samsunga Oh-Hyun Kwon.
Južnokorejska tvrtka je ulaskom u svijet automobila postala ozbiljni konkurent drugim tehnološkim gigantima kao što su Apple i Google.
Iako je najnoviji izum u svijetu automobila upravo automobil bez vozača, čini se kako će poboljšanje na polju tehnologije i povezivanja biti mnogo unosnije, piše The Verge.