U pitanju je utjelovljenje onoga što marka naziva Nissan Intelligent Mobility i temeljem čega bi u bliskoj budućnosti trebalo nastati vozilo spremno za serijsku proizvodnju. Dva jaka i tiha električna motora ukupne snage 320 kW (430 KS) zadužena su za pokretanje osovina, pri čemu svaki pokreće po jednu. Najveći okretni moment iznosi 700 Nm, a sve se crpi iz baterije koja je nanovo projektirana i redizajnirana što je rezultiralo time da je jedno punjenje dostatno za put od točke A do točke B dug više od 600 kilometara.
Budući da IMx za svoje pokretanje ne treba i usluge vozača, prezentirana je prilikom njegova predstavljanja i nadolazeća verzija ProPILOT sustava u njemu. Odabir ovog načina uvlači upravljač u armaturu ispred osobe koja sjedi na mjestu vozača i pomiče sjedala oslobađajući pritom više prostor za putnike. Isključivanjem ovakve opcije i odabirom aktivnog načina vožnje radnja se odvija u drugom smjeru od navedenog, odnosno upravljač se ponovno pojavljuje a sjedala vraćaju u prvobitan položaj.