Dio planova južnokorejskog proizvođača sličan je onom Toyotinom, ali i ide korak dalje usmjerenjem na razvoj tehnologije koja bi vozilima omogućila otkrivanje problema održavanja vozila, ali i njihov popravak. Kratkoročan cilj tvrtke usmjeren je na bolje povezivanje pametnih telefona s vozilom, dok se u onim dugoročnim ističe ideja o "daljinskoj dijagnozi i rješavanju problema prije no što oni postanu očigledni". Postoje i planovi koji uključuju tehnologiju i autonomne automobile u interakciji sa cestovnom infrastrukturom.
Bez rokova
Kulminacija ideje je, ipak, koncept hiperpovezanosti i inteligentnog automobila, što bi trebalo rezultirati suradnjom proizvođača vozila i globalnih IT kompanija, a ona proizvodnjom automobila. Ili, kako su to poručili iz Seula, riječ je o "konceptu povezivanja automobila s drugim automobilima, uredom i gradom. Drugim riječima, Hyundai će povezati automobile sa životom".
U predstavljanju navedenih ideja iz Hyundaija se zasad nisu ograničili rokom niti su otkrili kako bi spomenuti sustavi samopopravka mogli raditi.